וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 27.1

ונגר שוב בעקבות כוכב ליון, פ.ס.ז' חומדת את ינוזאי וקבאיי, יונייטד דוחפת לטרייד עם דורטמונד, מילאן מחתימה את אסיין. השמועות וההעברות

ווילפריד זאהה שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מצטרף לקרדיף. זאהה/GettyImages

העברות

* מילאן הודיעה רשמית על צירופו של מייקל אסיין, שבשעה טובה ומוצלחת עבר את הבדיקות הרפואיות בפעם השנייה, ויצטרף לקבוצה של קלרנס סיידורף. הגנאי מגיע לאיטליה מצ'לסי וחתם על חוזה לעונה וחצי.

* פורטו קיבלה את בקשתו של לוצ'ו גונסאלס להשתחרר מחוזהו והוא חתם באל ריאן הקטארית. הארגנטינאי בן ה-33 עוזב את אירופה אחרי שמונה שנים במהלכן זכה בשבע אליפויות (שש עם פורטו, אחת עם מארסיי), שני גביעים (פורטו) שלושה גביעי ליגה (מארסיי)

* קשר נבחרת סלובקיה, ולדימיר וייס (24), עזב את אולימפיאקוס והצטרף ללקווייה הקטארית. סכום ההעברה לא פורסם. וייס שיחק בעבר במנצ'סטר סיטי, בולטון, ריינג'רס, אספניול, פסקארה וכאמור אולימפיאקוס.

* זניט סט. פטרסבורג השאילה לאנז'י מחצ'קאלה את קשר נבחרת רוסיה, ולדימיר ביסטרוב. הוא יחזור למוליכת הטבלה הרוסית בקיץ.

* נסגרה עסקת החליפין בין קרדיף סיטי לסטוק סיטי. קנוויין ג'ונס עוזב את הפוטרס לטובת הוולשים, בעוד פיטר אודמווינגי יעשה את הדרך ההפוכה. שני שחקנים נוספים שיצטרפו היום לקרדיף הם המגן פאביו והקשר-חלוץ ווילפריד זאהה - שניהם בעסקאות השאלה ממנצ'סטר יונייטד.

* לייטון ביינס שהוזכר ללא הרף כמועמד למנצ'סטר יונייטד, חתם על חוזה חדש לארבע שנים באברטון. המגן השמאלי הגיע לטופיז מוויגאן ב-2007.

* החלוץ הברזילאי טוליו דה מלו (29) ששוחרר מליל אחרי חמש עונות וחצי בקבוצה חתם עד תום העונה באוויאן.

ולדימיר וייס שחקן אולימפיאקוס חוגג. רויטרס
מיוון לקטאר. ולדימיר וייס/רויטרס

שמועות

* 'דיילי מייל' טוען שארסן ונגר מנסה פעם נוספת להחתים את יוהאן גורקוף, בו ארסנל התעניינה מספר פעמים בשנים האחרונות, בתקווה לנצל את הקשיים הכלכליים של ליון כדי לצרף את הקשר הצרפתי בן ה-27.

* דיווחים באנגליה: מנצ'סטר יונייטד תנסה לרכוש בקיץ הקרוב את קשר באיירן מינכן טוני קרוס, ואת קשר בורוסיה דורטמונד, מרקו רויס. בדיווחים נוספים מדובר על טרייד בין השדים האדומים לדורטמונד, במסגרתו יישלח שינג'י קגאווה ותמורתו יגיעו ליונייטד מרקו רויס ואילקאי גונדואן.

* חלוץ סאות'המפטון, פאבלו אוסבלדו, עשוי לחזור לאיטליה לפני שחלון ההעברות ייסגר בסוף השבוע. אינטר, פיורנטינה ויובנטוס נחשבות למועמדות הבכירות להתים אותו, ככל הנראה בהשאלה עם אופציה לרכישה.

* מקדונלד מריגה, 26, צפוי לעזוב את אינטר בימים הקרובים. בקשר הקנייתי מעוניינות קייבו, מלאגה ובטיס.

* ב"גרדיאן" מדווחים שמנצ'סטר יונייטד דחתה הצעה של פ.ס.ז' על הקשר הסנסציוני עדנאן ינוזאי. באנגליה מדווחים גם שאלופת צרפת עדיין לא אמרה נואש בכל הנוגע לרכישת יוהאן קבאיי מניוקאסל.

* ליברפול ממשיכה לחפש קשר אחורי בעקבות הפציעה של לוקאס לייבה, והיא מביעה עניין גדל והולך בבן ארצו, רומולו. הברזילאי של ספרטק מוסקבה גם נמצא על הכוונת של ארסנל.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
עדנאן ינוזאי, שחקן מנצ'סטר יונייטד. Jon Super, AP
מנצ'סטר יונייטד אמרה "לא". ינוזאי/AP, Jon Super

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully