וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וספ מריה ברטומאו: "מסי לא זז מברצלונה"

הפרעוש לא כבש בליגה מאז ספטמבר, אך הנשיא הנכנס משחרר הצהרה. מרטינו לא נלחץ מהטלטלה בצמרת המועדון

הנדנדה בצמרת הליגה הספרדית נמשכת. המחזור ה-12 ב'לה ליגה' עמד בסימן חילופי המוליכות: ריאל מדריד כבשה את הפסגה למשך יום אחד, אתמול (ראשון) אתלטיקו השיבה אותה אליה מחדש למשך כשעה עם 2:4 על ראיו וייקאנו, ובסופו של הערב, ברצלונה הייתה זו שהעפילה לשם, מחזור 59 ברציפות, עם 0:3 על מלאגה. הקטלאנים הצליחו לשים מאחור את הפרשה המסועפת של ניימאר, שגרמה לזעזוע גדול בדמות עזיבה פתאומית של נשיא המועדון סנדרו רוסיי, ונהנו משערים של פיקה, פדרו ואלכסיס סאנצ'ס שהרגיעו מעט את הרחשים במערכת.

ובזמן שמסי עדיין לא מוצא את הרשת בליגה הספרדית, בה רשם שער לאחרונה רק ב-28 בספטמבר, יש מי שעושה את העבודה במקומו: פדרו ואלכסיס, שכבשו, הגיעו ל-12 שערי ליגה כל אחד ומוליכים באופן מפתיע את ברצלונה בכיבוש שערים העונה. אלכסיס ממשיך לפרוח בקאמפ נואו, שם כבש 11 מתוך 12 השערים שלו.

ברצלונה הביסה את מלאגה, אתלטיקו את ראיו וייקאנו

שחקני ברצלונה פדרו חוגג עם מסי. GettyImages
"מסי לא זז מברצלונה". הפרעוש חוגג עם פדרו/GettyImages

"במהלך השנים האחרונות השחקנים האלה התמודדו עם בעיות קשות בהרבה מאלה שיש כעת", הסביר טאטה מרטינו בסיום, בהתייחס לפרשת רוסיי, שעדיין מככבת בכותרות העיתונים בספרד. "הם התמודדו עם הפציעות והמצב הרפואי של אבידל, הם התמודדו עם הסרטן בו חלה טיטו וילאנובה, כך שהם היו כבר במצבים גרועים מאלה. את התשובה לזה נספק על המגרש. היה קשה לשמור על מקצוענות בימים הללו, אבל עשינו זאת".

לסיום, נדרש מרטינו גם לסוגיית ליאונל מסי, שבישל אתמול שער אחד, אך כאמור, לא כבש בליגה מאז ספטמבר. "הוא עושה מה שהוא רוצה על המגרש. הוא מוסר, לוחץ, מזיז את הכדור, הוא עשה הכל. הוא מושך תשומת לב רבה מהיריבה, כך שלא משנה לנו אם הוא מבקיע או לא".

אגב, הנשיא הנכנס, ז'וספ מריה ברטומאו, סיפק אתמול התבטאות ראשונה בנוגע למסי, והבהיר את עמדתו לגבי הפרעוש, ששמו נקשר במעבר לפריס סן ז'רמן בימים האחרונים. "לא קראתי על זה שום דבר, אבל ליאונל מסי מרוצה אצלנו. הוא לא זז מכאן. הוא תמיד אמר שהוא מעוניין לסיים כאן את הקריירה".

מאמן אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה. AP
משבח את הכישרון הצעיר שלו. סימאונה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully