וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימני דרך: שלום תקווה על ניצחונה של הפועל תל אביב

26.1.2014 / 23:40

הדבקות של הפועל תל אביב בדרך של רן בן שמעון, גם אם היה זה בעיקר בגלל המצב הכלכלי, סללה את השביל לתקופה המוצלחת והפכה אותה לקבוצה משוחררת יותר. שלום תקווה מנתח את הניצחון הטקטי של מאמן האדומים וקורא לבית"ר ירושלים להתחיל ליזום

one

המפגש בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים תמיד היה טעון ומעניין, אבל מפתיחת המשחק הזה יכולנו לראות את השליטה המוחלטת של הפועל תל אביב ואת הבדלי האיכויות בין הקבוצות. רן בן שמעון ידע שבית"ר ירושלים תגיע בצורה טקטית ותסתמך על התקפות מתפרצות, והכין את המערך שלו בהתאם. לכן, בסגנון המשחק היום דרש מצמד המגנים ומשחקני הכנף שלו לרווח ככל האפשר ולהמעיט בכניסות פנימה, כדי לאפשר הנעת כדור טובה יותר ולעזור לשחקני החלק הקדמי להתמודד מול המערך הצפוף שמנגד.

1:3 משכנע להפועל תל אביב על בית"ר ירושלים

רן בן שמעון מחדש מטרות: "רוצים להביא את המועדון לאירופה"

רוני לוי דווקא אופטימי: "ראיתי נקודות אור, למרות ההפסד"

בסארט עבדורחימי הפועל תל אביב מוכשל על ידי אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. קובי אליהו
כוח משמעותי בהתקפה. בסארט עבדורחימי/קובי אליהו

ואכן, התגובה לא איחרה להגיע. בהנעת כדור מצד לצד, מצאו שחקני הקישור את העיתוי הנכון להפעיל את שחקן הקו בסארט עבדורחימי, וכשהיה פנוי למשימה ביצע אותה בצורה מושלמת. אין ספק שיכולת הכדרור שלו בשתי הרגליים, במהירות ובצפיפות, מצביעה על שחקן מוכשר ומסוכן. אנחנו רואים לא מעט מהשחקן הזה, ואפשר רק להצטער שהפועל לא השתמשה בשירותיו מתחילת העונה. בהחלט מדובר בכוח משמעותי בחלק ההתקפי.

אי אפשר שלא להתייחס לסדרת הניצחונות של הפועל תל אביב בתקופה האחרונה. עד לא מזמן, כפי שיודעים לעשות כאן היטב, דרשו את ראשו של המאמן. והנה קיבלנו דוגמה נוספת לכמה הסבלנות יכולה להשתלם. אינני יכול לתת קרדיט להנהלה על הישארותו של רן בן שמעון. לכך אחראי קודם כל המצב הכלכלי של המועדון. אני חשבתי, גם לאחר ההפסד הכואב בדרבי, שרן בן שמעון צריך להמשיך וההנהלה חייבת לקבל החלטות על דרך ולא על תוצאות. עכשיו רואים גם את זה וגם את זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
עכשיו יש גם דרך וגם תוצאות. רן בן שמעון/קובי אליהו

מנגד, בית"ר ירושלים הולכת ומסתבכת. אי אפשר להגיד שהיום בית"ר לא רצתה, לא השקיעה או לא נלחמה. ועדיין, ראינו עד כמה היא מתקשה לתרגם את המשחק שלה לטוב ויעיל יותר. רוני לוי מציב את קבוצתו בדרך כלל במערך הגנתי נסוג. לקבוצה שאין לה שחקנים בעלי יכולת טכנית ומהירות, קשה להגיב בסגנון משחק מסוג זה, מכיוון שחטיפת הכדור במרחק רב משער היריב לא מאפשרת לחלק הקדמי להגיב בצורה נכונה. כך גם כשבית"ר חוטפת, היא נחסמת מהר מאוד.

כדי לשרוד, בית"ר לא תצליח אם תתמקד אך ורק בחשיבה הגנתית. יהיה נכון אם רוני לוי ישתמש יותר בשחקניו הקדמיים. אפשר לחשוב על מערך התקפי יותר, כמובן בלי לפגוע במבנה ההגנתי. יהיה נכון גם אם בית"ר תלחץ גבוה יותר כדי לנצל את חטיפות הכדור באזורים המסוכנים, ובכך תבוא לידי ביטוי בחלק ההתקפי. כאשר רוני לוי שלח לקראת הסיום עוד כלים התקפיים, ראינו כבר בית"ר מסוכנת יותר, גם אם זה היה בפיגור 3:0 ומשחק גמור. אם בית"ר לא תחשוב ליזום, גם סיכוייה לנצח יהיו קלושים בהמשך.

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
כדי לשרוד, בית"ר חייבת לחשוב גם קצת על התקפה. רוני לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully