וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי: "יש מחשבה שזה המשחק האחרון שלי"

הפועל תל אביב עשויה למכור את החלוץ, אך הוא מבהיר: "עד שלא יגידו אחרת, אני כאן". בן שמעון: "רוצים להגיע לאירופה"

one

הפועל תל אביב המשיכה הערב (ראשון) את התקופה הטובה שלה, עם ניצחון 1:3 באצטדיון בנתניה על היריבה המרה בית"ר ירושלים. היה זה ניצחון רביעי ברציפות של האדומים וראשון על בית"ר זה שנתיים וחצי. בסארט עבדורחימי כבש שער סולו נהדר בדקה השביעית, עומר דמארי חגג את ה-13 שלו העונה בפנדל בדקה ה-42 ואיתי שכטר השלים בנגיעה הראשונה שלו בכדור בדקה ה-60. בריאן ז'ונס רק צימק בדקה ה-79, אך לא מנע מהאדומים להתקדם למקום השלישי עם 31 נקודות.

1:3 משכנע להפועל תל אביב על בית"ר ירושלים

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב חוגג (במרכז) עם אוראל דגני, אברהם צ'קול. קובי אליהו
ניצחון ראשון על בית"ר אחרי שנתיים וחצי. איתי שכטר והחברים/קובי אליהו

המאמן רן בן שמעון אמר בסיום: "אני מרגיש נוח בשביל השחקנים שלי שעובדים קשה ומאוד טוב בשביל האוהדים האלה. אני מקווה שהם יחזרו לראות את זה ויבינו שהיה חשוב לנו לנצח גם בשבילם, אחרי ההפסד בסיבוב הקודם. היה כאן מופע עידוד שאני לא זוכר זמן רב ואני שמח בשבילם. בעבר כשסימנו מטרות, זה קצת ברח לנו. יש עכשיו משחק גביע חשוב ועוד משימות בליגה. ניקח הכול צעד אחר צעד. אנחנו מאוד רוצים להביא את המועדון הזה לאירופה".

על עומר דמארי אמר המאמן: "הוא שחקן שלנו ואני מקווה מאוד שזה יישאר ככה. מה שיבוא, נדע להתמודד. בינתיים הוא איתנו, כמו כל השחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
לוקח הכול צעד אחר צעד. רן בן שמעון/קובי אליהו

מלך השערים של ליגת העל, עומר דמארי שכבש 13 שערים, מבהיר שכל עוד לא הודיעו לו אחרת, הוא נשאר: "עד שלא יגידו לי משהו אחר, אני כאן. אף אחד לא דיבר איתי ואני לא מתעסק בזה. יש מחשבה שזה המשחק האחרון שלי. אני מנסה להישאר בפוקוס ולעשות את מה שאני יודע הכי טוב. אני רוצה לעזור למועדון שצריך את העזרה שלי".

על המשחק עצמו אמר כובש השער השני: "היה משחק לא גדול מבחינתנו, אבל התוצאה חשובה. זה היה משחק חשוב לנו ולאוהדים ואנחנו ממשיכים הלאה. זה קצת צובט אחרי פתיחת העונה והסיבוב הראשון שלנו. אם הוא היה יותר טוב, היינו יכולים להיות במקום גבוה יותר. מה שהיה היה, ואנחנו מסתכלים קדימה. הפער אמנם קצת גדול, אנחנו לא עיוורים, אבל אנחנו רוצים לשמור על המקום השלישי שמוביל לאירופה".

עומר דמארי הפועל תל אביב חוגג שער. קובי אליהו
בינתיים הוא עוד כאן. עומר דמארי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully