וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת צרפת זכתה באליפות אירופה

הטריקולור החזירו לעצמם את השליטה עם 32:41 מוחץ בגמר על דנמרק המארחת וזכו בתואר בפעם השלישית בתולדותיהם

ניקולה קראבטיץ' שחקני נבחרת צרפת חוגגים. Polfoto/Jens Dresling, AP
עוד תואר גדול לצרפת/AP, Polfoto/Jens Dresling

בשנה שעברה, הדהירה של נבחרת צרפת בכדוריד נעצרה. הטריקולור, שזכו בשתי האולימפיאדות האחרונות, באליפויות אירופה ב-2006 וב-2010 ובאליפויות העולם ב-2009 ו-2011, הפסידו ברבע גמר אליפות העולם שנערכה בספרד.

סוף הסיפור של הנבחרת הטובה בעולם בעשור האחרון? ממש לא. הערב (ראשון), חזרו הצרפתים לטופ והשלימו זכייה נוספת באליפות אירופה, כאשר הביסו בקלות בגמר בקופנהאגן את המארחת דנמרק 32:41.

ניקולה קראבטיץ' נבחרת צרפת כדוריד מול רנה טופט האנסן נבחרת דנמרק. רויטרס
לא כוחות/רויטרס

בסיבוב המוקדם הצרפתים עבדו קשה מול פולין וסרביה, בשלב השני הם גירדו ניצחון מול קרואטיה וגם הפסידו לשבדיה. בחצי הגמר הם ניצחו את ספרד 27:30 בקרב גדול והפעם זה כבר לא היה כוחות, כאשר הנבחרת קלוד אונסטה לא התחשבה בחלומות של המארחת לשמור על התואר בו זכתה ב-2012 (וגם ב-2008) ופשוט דרסה מהרגע הראשון.

עם מיקאל גויגו, ולנטין פורטה וכמובן, ניקולה קראבטיץ' הנפלא, הצרפתים טסו ל-2:7 תוך שמונה דקות ומשם המשיכו ל-4:13 בדקה ה-17, כאשר לדנמרק אין שום תשובה להגנה של היריבה. הנבחרת באדום-לבן עשתה ככל יכולתה על מנת להיכנס למשחק, אבל המחצית הסתיימה ב-16:23 מבטיח לצרפת.

גם אחרי ההפסקה לא השתנה יותר מדי. עשר דקות בתוך המחצית השנייה הפער נותר שבעה שערים, 22:29. משם הצרפתים כבר שייטו כל הדרך אל התואר. גויגו כבש עשרה שערים, פורטה סיים עם תשעה. אצל הדנים, תשעה למיקל האנסן.

*ספרד סיימה במקום השלישי אחרי 28:29 דרמטי על קרואטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully