וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 0:2 למונאקו על מארסיי, המחליפים של פלקאו כבשו

החברים הקדישו את המשחק לחבר הפצוע, ז'רמן וריבייר צימקו את הפער מפ.ס.ז' לשלוש נקודות בלבד. ניצחונות לליון ובורדו

שחקני מונאקו עם חולצות לכבוד רדאמל פלקאו הפצוע. AP
לא שוכחים את פלקאו הפצוע. שחקני מונאקו/AP

מונאקו ניצלה את ההזדמנות שהעניקה לה פריס סן ז'רמן עם התיקו שלה בגנגאן, וצימקה הערב (ראשון) את הפער מהפסגה לשלוש נקודות בלבד, בעזרת ניצחון ביתי 0:2 על מארסיי. ליון טיפסה למקום החמישי בזכות 0:3 קל על אוויאן, ובורדו במקום השישי אחרי 0:2 על סנט אטיין הרביעית.

מונאקו - מארסיי 0:2

גם ללא רדאמל פלקאו הפצוע, הקבוצה מהנסיכות השיגה ניצחון יוקרתי על מארסיי והתקרבה לפריס סן ז'רמן. שחקני מונאקו עלו עם חולצות לכבוד הקולומביאני הפצוע, ושני החלוצים שתפסו את מקומו גם החזירו עם שערי ניצחון. ואלר ז'רמן, מאהובי הקהל ואחד מכוכבי עונת העלייה, כבר היה בדרך לקבוצה אחרת בליגה, אך בינתיים הוא עוד במונאקו בגלל הפציעה ובדקה ה-41 סיים בבעיטה לפינה וחגג שער בכורה העונה. עמנואל ריבייר, שהחמיץ פעמיים לפני כן, היה חתום על השני בדקה ה-57, אחרי בישול מצוין של ז'ופרה קונדוגביה. מונאקו שנייה עם 48 נקודות, מארסיי המאכזבת רק תשיעית עם 32.

חאמס רודריגס שחקן מונאקו עם ואלר ז'רמן. AP
שער בכורה העונה. ואלר ז'רמן, משמאל/AP

ליון - אוויאן 0:3

ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות לליון המשתפרת, שרחוקה כעת רק שבע נקודות מהמקום השלישי המוליך לליגת האלופות. אלכסנדר לקאזט המשיך את העונה המצוינת שלו והבקיע בדקות 43 ו-76 כדי להעלות את מאזנו בליגה ל-12 שערים. בפטימבי גומיס פתח את החגיגה בדקה ה-19, כשהשתלט על ריבאונד ונעץ ברשת את השמיני שלו. הבלם ג'ונתן מנסה הורחק משורות אוויאן בדקה ה-40, קבוצתו רק שלוש נקודות מעל הקו האדום.

בורדו - סנט אטיין 0:2

אחרי שהודחה בבושת פנים מהגביע בידי קבוצת חובבים ולמעשה איבדה את התואר בו זכתה בעונה שעברה, בורדו התאוששה עם ניצחון ביתי על המדורגת רביעית ונותרה חזק בתמונת המאבקים על הכרטיס לאירופה דרך הליגה. עבדו טראורה היה הראשון להכניע את סטפן רופייה עם כדור חזק בדקה ה-40, כשהבלם הנריקה הכפיל את התוצאה בדקה ה-51 אחרי קרן.

אלכסנדר לקאזט שחקן ליון חוגג שער. רויטרס
12 שערי ליגה. אלכסנדר לקאזט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully