וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: סיטי-צ'לסי, ארסנל-ליברפול בשמינית

הגרלה מרתקת בשמינית גמר הגביע האנגלי: אוסקר סידר לצ'לסי 0:1 על סטוק ומפגש מול הסיטיזנס. סלאח חתם רשמית

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. Ian Walton, GettyImages
אישר עוד לפני המשחק שמוחמד סלאח חתם. ז'וזה מוריניו/GettyImages, Ian Walton

במשחק הראשון שלה אחרי מכירת חואן מאטה למנצ'סטר יונייטד, הצליחה צ'לסי להעפיל לשמינית גמר הגביע האנגלי עם ניצחון 0:1 בסטמפורד ברידג' על סטוק סיטי. פולהאם, לעומתה, נחלצה מהבוץ (תרתי משמע) וסיימה ב-1:1 מול שפילד יונייטד מהליגה השלישית.

עוד בטרם עלתה למשחק הגביע, צ'לסי הודיעה רשמית על החתמת הקשר המצרי מוחמד סלאח. השחקן בן ה-21 עבר את הבדיקות הרפואיות ונרכש מבאזל, אלופת שוויץ ויריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית, תמורת 11 מיליון ליש"ט. סלאח, שכבש לרשת צ'לסי בחצי גמר הליגה האירופית בעונה שעברה וגם בשני משחקי ליגת האלופות העונה, הפך לרכש השלישי של הקבוצה בינואר, אחרי ברטראן טראורה ונמניה מאטיץ'.

הגרלת שמינית הגמר סיפקה שני משחקי ענק, בין מנצ'סטר סיטי לצ'לסי ובין ארסנל לליברפול.

ההגרלה המלאה:

מנצ'סטר סיטי - צ'לסי
שפילד יונייטד/פולהאם - נוטינגהאם/פרסטון
ארסנל - ליברפול
ברייטון - האל סיטי
קרדיף - וויגאן
שפילד וונסדי - צ'רלטון
סנדרלנד - סאות'המפטון
אברטון - סוונסי

אוסקר שחקן צ'לסי. Ian Walton, GettyImages
ביצוע מושלם. אוסקר/GettyImages, Ian Walton

צ'לסי - סטוק סיטי 0:1

ניצחון שביעי רצוף בכל המסגרות לכחולים, שגם השיגו נקמה בקבוצה האחרונה שניצחה אותם בליגה. בלי מאטה ועדיין בלי סלאח, ז'וזה מוריניו ביצע חמישה שינויים בהרכב, כולל הצבתו של מאטיץ' לראשונה בין ה-11. אחרי ניסיונות של סמואל אטו ואדן הזאר, השער הגיע מהאיש שלמעשה השתלט על העמדה של מאטה ודחק אותו לספסל - אוסקר. הקשר הברזילאי סובב באומנות כדור חופשי מ-25 מטרים ברגל ימין, לחיבורים השמאליים של אסמיר בגוביץ' בדקה ה-27. ביצוע מושלם של הפליימייקר, שכבש שלושה ובישל עוד שניים בשש ההופעות האחרונות שלו במדי צ'לסי. אוסקר היה קרוב להגדיל את היתרון עם כדור לקורה בדקה ה-42, וגם אנדרה שורלה נעצר בקורה לאחר מכן, כשההחטאה הגדולה ביותר הייתה שייכת לאטו שהחמיץ מקרוב בדקה ה-77. סטוק, שבדצמבר הפתיעה את צ'לסי עם ניצחון 2:3, תחזור להתרכז בקרבות ההישרדות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
כדור כדורגל שקוע בוץ, שפילד יונייטד מול פולהאם. GettyImages
פולהאם בקושי נחלצה מהמגרש הבוצי/GettyImages

שפילד יונייטד - פולהאם 1:1

הקוטג'רז ניצלו מהפסד מביך בסיבוב הרביעי, כשסיימו ב-1:1 לא מרשים מול שפילד יונייטד במגרש הבוצי ברמול ליין. כריס פורטר העלה את המארחת ליתרון (31) והקבוצה מהליגה הראשונה (השלישית בטיבה) כבר חלמה על הפתעה, אבל איבדה שחקן שהורחק, והוגו רודאייגה השווה (75) לפולהאם מהפרמיירליג וכפה משחק חוזר שייערך בשבוע הבא בקרייבן קוטג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully