וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר פניג'ל ירצה 200 שעות לתועלת הציבור

יו"ר בית"ר לשעבר לא הורשע למרות שהודה באיום על בתו. ההחלטה נבעה מעברו הנקי וכדי שלא למנוע ממנו לשוב לענף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מדובר באדם מבוגר שלאורך שנים חי חיים נורמטיביים, תרם מזמנו, מרצו והונו למען החברה". מאיר פניג'ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

יושב ראש בית"ר ירושלים לשעבר, מאיר פניג'ל ירצה 200 שעות לתועלת הציבור, אך בית משפט השלום בירושלים נמנע מלהרשיע אותו. כזכור, פניג'ל הועמד לדין בגין איומים כלפי בתו. במסגרת הסדר טיעון הוא הודה בעבירות שיוחסו לו, אבל עורכי דינו ביקשו להימנע מהרשעתו בשל העובדה שהוא נעדר עבר פלילי ומדובר באירוע חד פעמי.

כזכור, על פי כתב האישום ב-28 במרץ איים פניג'ל על בתו במהלך שיחת טלפון כחלק מסכסוך בעניין רכוש. בין פניג'ל לבתו מתנהל מזה מספר שנים סכסוך סביב הצוואה שהשאירה אשתו שנפטרה לפני מספר שנים. לפי כתב האישום, במהלך ויכוח במרץ 2010, אמר פניג'ל לבתו: "את רוצה שאני אמית אותך, גם אותך אני אמית. אם את רוצה גם את הילדה שלך אני אמית". בהמשך אמר: "אני אדקור אתכם בסכינים ואלך לבית סוהר. אותך זה עוד כלום מה שאני אעשה לך, גם אם זה יעלה לי במשטרות ובמכות ובבית הסוהר". הירושה שהותירה אשתו של פניג'ל לבעלה ולבנותיה נאמדת בלמעלה מעשרה מיליון שקלים.

השופט איתן קורנהאוזר כתב בהחלטתו כי "בחינת נסיבותיו האישיות של הנאשם שבפני, מעלה כי מדובר באדם מבוגר שלאורך שנים חי חיים נורמטיביים, תרם מזמנו, מרצו והונו למען החברה. בחינת נושא ההרשעה, נוכח המסמכים שהוצגו בפני, מעלה כי אכן תיתכן פגיעה בנאשם בשל הרשעתו. הנאשם מצוי לאורך שנים רבות בתחום העסקנות בכדורגל, ובהתאם לאמור בסעיף 5א' לתקנון העברת זכויות ניהול בקבוצות כדורגל, הרשעה בפלילים תהווה מכשול בפניו מלהמשיך בפעילות בה עסק לאורך שנים והיוותה נדבך מרכזי בחייו. יש לציין בהקשר זה את פעילותו הברוכה של הנאשם עם נוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully