וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה ניצחה 0:3 את המבורג

הקבוצה מגלזנקירשן טיפסה למקום החמישי, הונטלאר חזר אחרי חמישה חודשים וכבש, שער ושני בישולים לפרפאן. 0:0 לברמן

קלאס יאן הונטלאר שחקן שאלקה חוגג (מימין). GettyImages
יש לו משהו טוב מול המבורג. הונטלאר חוגג/GettyImages

המחזור ה-18 בבונדסליגה נמשך היום (ראשון), ואחרי שבאיירן מינכן הגדילה את הפער מלברקוזן לעשר נקודות בצמרת, שני משחקים פחות סקסיים נערכו היום. שאלקה חזרה למקום החמישי אבל בעיקר מי שחזר לעניינים הוא יאן קלאס הונטלאר ששב אחרי חמישה חודשים וסיים עם שער כשג'פרסון פרפאן הוסיף שער ושני בישולים ב-0:3 על המבורג. ורדר ברמן שנמצאת בסכנה בתחתית פגשה את בראונשוויג האחרונה ולא הצליחה להכניע אותה כשהיא סיימה ב-0:0 מאכזב.

ג'פרסון פרפאן שחקן שאלקה. GettyImages
ללא ספק כוכב המשחק. פרפאן/GettyImages

המבורג - שאלקה 3:0

הקבוצה מגלזנקירשן חזרה חמה מהפגרה עם ניצחון שמעלה אותה למקום החמישי ומשלים רצף של שלושה משחקים ללא הפסד. יאן קלאס הונטלאר שחזר אחרי חמישה חודשים ועלה למשחק עם סרט הקפטן סיפק את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב מול המבורג, וזה כמובן לכבוש. שני השערים היחידים של ההולנדי העונה היו במחזור הראשון מול המבורג כאשר הוא חגג עם צמד, ושני השערים האחרונים שלו בעונה שעברה היו בדיוק מול אותה יריבה שראתה אותו כובש שלוש פעמים.

הפעם הונטלאר הספיק להבקיע בדקה ה-34 את הראשון כאשר הוא קיבל כדור רוחב מג'פרסון פרפאן והמשיך עם נגיחה מדויקת פנימה. במחצית השנייה המשיכה התזמורת של שאלקה לנצח כשבדקה ה-53 פליפה סנטנה סידר לפרפאן את השני של האורחים, ושלוש דקות לאחר מכן התקפה מתפרצת הובילה לבישול של פרפאן למקס מייר שהבקיע. אחרי ההפסד, המבורג נמצאת בצרות צרורות עם משחק רביעי ברציפות שבו היא יורדת מנוצחת כשהיא במקום ה-16.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תיאו גברה סלאסי שחקן ורדר ברמן. Oliver Hardt, GettyImages
תוצאה מאכזבת. תיאו גברה סלאסי/GettyImages, Oliver Hardt

ורדר ברמן - בראונשוויג 0:0

הקבוצה של רובין דוט רשמה את אחד המשחקים המביכים ביותר שלה מול בשר התותחים בליגה. ברמן אמנם איימה שלוש פעמים על המסגרת של יריבתה, אבל לא מצאה את הרשת. בדקה ה-49 ארון האנט קיבל כדור מפליקס קורס, אבל הבעיטה שלו נעצרה. דקה לאחר מכן הגיעה הזדמנות נוספת כאשר סנטיגו גרסיה נגח מקרוב אחרי מסירה של האנט, אבל פספס הזדמנות קורצת. בראונשוויג שלפני הפגרה רשמה את ניצחונה השלישי העונה מול הופנהיים יכולה אולי להיות מאושרת מהמשך המומנטום החיובי כשנכון לעכשיו היא רחוקה שש נקודות מחוף המבטחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully