וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: בירנבוים מארח את מכבי תל אביב

26.1.2014 / 18:01

בני הרצליה תנסה לעצור את רצף הניצחונות של הצהובים (20:35, ספ' 5). הפועל ת"א מול גלבוע/גליל, ברק נתניה - חולון

מאמן בני הרצליה אפי בירנבוים זועם על השיפוט. מגד גוזני
מפגש מותח. אפי בירנבוים/מגד גוזני

המחזור ה-17 בליגת העל ימשיך מחר (שני) עם שלושה משחקים נוספים. במוקד המשחקים תעמוד ההתמודדות בין בני הרצליה של אפי בירנבוים למכבי תל אביב (75:78 למכבי תל אביב ביד אליהו בסיבוב הראשון). הפועל תל אביב, עדיין ללא רביב לימונד הפצוע, תארח בביתה את גלבוע/גליל הלא יציבה (64:71 לגלבוע/גליל בגן נר בסיבוב הראשון). ברק נתניה, שמנסה לצאת מהתחתית, תפגוש באולם ישורון את הפועל חולון (65:66 לחולון באולם הפחים בסיבוב הראשון).

שחקן מכבי תל אביב, ריקי היקמן, לפני שחקן פרטיזן בלגרד טרנס קינסי. ברני ארדוב
"צריכים לבוא מרוכזים כדי לנצח". ריקי היקמן/ברני ארדוב

בני הרצליה - מכבי תל אביב (20:35, ספורט 5)

ההפסד החמישי ברציפות בליגה הובילו את בני הרצליה לביצוע שינוי שני העונה בסגל. אנדודי איבי קיבל הודעה על כך שהוא לא מורשה יותר להתאמן, ופרנק האסל הוחתם במקומו. בהרצליה מקווים כי הסנטר הטוב ביותר בליגת העל בעונה שעברה יוכל לשדרג את המשחק הקבוצתי, שספג מכה קשה בשבוע שעבר עם הפציעה של אבי בן שימול שגמר את העונה לאחר שקרע את הרצועה הצולבת. בקבוצה יודעים שהסיכוי להפתיע את מכבי תל אביב הוא נמוך מאוד, אבל יקוו להתחיל להציג יכולת טובה יותר כדי לצבור ביטחון במאבקי התחתית שמחכים להם בהמשך.

הקאמבק הגדול שביצעה מכבי תל אביב אמש ביד אליהו מול עירוני נס ציונה הוביל לניצחון ה-16 ברציפות של הצהובים, שיכולים לחזור לשבוע אחד לראשות הטבלה, אם ינצחו בהרצליה. במכבי לא היו מרוצים מהיכולת שהפגינו השחקנים ברבעים השני והשלישי, אך ברבע האחרון, בעיקר בזכות תרומה נהדרת של ג'ו אינגלס, הצליחו לבצע מהפך ולנצח. הצהובים יופיעו למשחק ללא שון ג'יימס, ששוב נפצע בגבו בתחילת המשחק מול נס ציונה, ויעבור בדיקת MRI שתקבע לכמה זמן ייעדר. סופוקליס שחורציאניטיס צפוי לחזור לשחק, לאחר שנח בשבת.

"לפני ריאל יש לנו משחק נגד הרצליה ביום שני נגד הרצליה והם עשו מספר שינויים ויש להם מספר שחקנים טובים ואנחנו צריכים לבוא מרוכזים כדי לנצח", אמר ריקי היקמן לקראת המשחק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב, סילבן לנדסברג. ברני ארדוב
אם ייקרא שוב לדקות מול הרצליה, יצטרך להראות יכולת טובה בהרבה. סילבן לנדסברג/ברני ארדוב

המספר הנוסף

5 - ניצחונותיה האחרונים של מכבי תל אביב היו בפער חד ספרתי.

14.2 - ריבאונדים בממוצע למשחק קטף בעונה שעברה פרנק האסל בהפועל חולון, הכי הרבה מאז ימי ארל וויליאמס.

26 - נקודות חסרות ליוגב אוחיון כדי להגיע ל-2,000 נקודות בקריירה.

יעמוד למבחן: סילבן לנדסברג. הפורוורד של מכבי תל אביב קיבל הזדמנות מול נס ציונה, אבל היה רחוק משיאו. אם ייקרא שוב לדקות מול הרצליה, יצטרך להראות יכולת טובה בהרבה.

שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. מגד גוזני
שוב הם חסרים אותו. רביב לימונד/מגד גוזני

הפועל תל אביב - הפועל גלבוע/גליל (19:40, פריצות בספורט 5)

שני הפסדים בשלושת המשחקים האחרונים הכניסו את הפועל תל אביב למאבקי הכניסה לפלייאוף העליון בתום הסיבוב הראשון. הקבוצה של ארז אדלשטיין הציגה בשני שעבר בנס ציונה את משחקה הגרוע ביותר העונה, ותקווה להציג יכולת שונה לחלוטין מול גלבוע/גליל. רביב לימונד, שנפצע לפני שבועיים בהפסד להפועל חולון, ימשיך להעדר בשל הפציעה בכתף, אך ההערכות מדברות על כך שיוכל לשחק בחצי גמר גביע המדינה מול הפועל אילת בשבוע הבא. בקבוצה בדקו השבוע מספר אפשרויות חיזוק בעמדת הרכז, אך עדיין לא הצליחו למצוא את השחקן המתאים.

ההפסד למכבי תל אביב בשבוע שעבר הרחיק את הקבוצה של שרון דרוקר באופן סופי ממאבקי הכניסה לפלייאוף העליון, וכעת מתעסקים בגלבוע בנסיונות לשפר עמדות לקראת משחקי הפלייאוף התחתון. בקבוצה היו מרוצים מהיכולת שהפגינו השחקנים לאורך רוב המשחק ביד אליהו, ויודעים שהמשחק מול היריבה השנייה מהעיר תל אביב לא צפוי להיות קל יותר. בצוות המקצועי מקווים כי ג'ראלד רובינסון, שקלע 6 נקודות בממוצע בלבד מאז שחזר מהפציעה שהשביתה אותו למשך חודש, יציג יכולת טובה יותר בהדר יוסף.

ריק ג'קסון שחקן הפועל גלבוע/גליל. ניב אהרונסון
קולע יותר בניצחונות. ריק ג'קסון/ניב אהרונסון

המספר הנוסף

6.8 - נקודות יותר קולע ריק ג'קסון בניצחונות גלבוע/גליל לעומת בהפסדים (17.9 לעומת 11.1)

12.3 - נקודות בממוצע למשחק בלבד תורם הספסל של הפועל תל אביב, התרומה הדלה בליגה.

21 - זריקות בממוצע למשחק לקח קרלון בראון בשני המשחקים האחרונים.

יעמוד למבחן: קרלון בראון. הכוכב של הפועל תל אביב ינסה לסחוב את הקבוצה לניצחון במשחק ביתי חשוב לפני חצי גמר גביע המדינה, לאחר שלא השכיל לעשות זאת בשבוע שעבר בנס ציונה.

אלירן גואטה שחקן ברק נתניה. מגד גוזני
נמצא בעונת שיא. אלירן גואטה/מגד גוזני

ברק נתניה - הפועל חולון (19:15, פריצות בספורט 5)

שני הפסדים רצופים, להפועל אילת בבית ולמכבי ראשון לציון בחוץ, החזירו את ברק נתניה חזק למאבקי התחתית בהם הם מעורבים מאז תחילת העונה. הקבוצה של יניב בורגר אמנם רחוקה שלושה וחצי משחקים מהמקום שמוביל לליגה הלאומית, אבל סיימה את לוח המשחקים מול הקבוצות שבחלק התחתון, ועד לסיום הסיבוב השני מחכות לה כמעט כל קבוצות צמרת הליגה. בנתניה יודעים שהמשחק הביתי מול הפועל חולון הוא משחק שאותו חייבים לנצח על מנת לקבל עוד קצת אוויר, ויקוו להמשך ההתעלות של השחקן המבוגר בליגת העל, אלירן גואטה, שנמצא בעיצומה של עונת שיא.

ההפסד הביתי להפועל ירושלים קטע רצף של שני ניצחונות להפועל חולון, והרחיק אותם מעט מהמאבק על המקום הרביעי. בקבוצה של ליאור ליובין יודעים כי הפסד חוץ לברק נתניה יחסל סופית את האפשרות ליתרון ביתיות ברבע גמר הפלייאוף, ולכן מייחסים לו חשיבות יתרה. בחולון מרוצים מהשילוב של הזר החדש די ג'יי קנדי, שהציג יכולת טובה בהפסד לירושלים, ומקווים לחזרה לכושר של אייזיק רוזנפלט שנעצר בשבוע שעבר מול האדומים, אחרי תקופה נהדרת. במהלך השבוע שעבר בדקה הפועל גליל עליון, מוליכת הליגה הלאומית, אפשרות לצרף את גארד חולון גוני יזרעאלי.

בריאן אוסברי אייזיק רוזפלט הפועל חולון. יוסי ציפקיס
18.3 נקודות בממוצע בניצחונות./יוסי ציפקיס

המספר הנוסף

6 - פעמים העונה קלע דוואן רובינסון מעל 20 נקודות, ובכל אחד מאותם משחקים ברק נתניה הפסידה.

8.1 - נקודות יותר קולע בריאן אוסברי בניצחונות הפועל חולון לעומת בהפסדים (18.3 לעומת 10.2).

68.1 - אחוזים מהקו להפועל חולון, קבוצת העונשין הגרועה בליגה. מקדימה אותה במקום אחד, ברק נתניה עם 69 אחוזים בלבד.

יעמוד למבחן: דוואן רובינסון. הסקורר הנהדר של ברק נתניה לא מצליח לסחוב את הקבוצה לניצחונות, ובמשחק הביתי מול חולון יצטרך יניב בורגר ממנו גם נקודות וגם החלטות נכונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully