וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: חיפה ניצחה את ראשל"צ, אילת הביסה באשדוד

מכבי חיפה ניצחה את ראשל"צ 76:79 אחרי מותחן בבית, אופייבו נפצע ופונה לבית החולים. 63:83 קליל לאילת על אשדוד

המחזור ה-17 בליגת העל ייצא לדרך הערב (ראשון) עם שני משחקים. האלופה, מכבי חיפה, ניצחה 76:79 בקושי רב את מכבי ראשון לציון אחרי מותחן. במהלך המשחק נפצע שחקן מכבי חיפה אייק אופייבו בברך, נלקח לבית החולים ובהמשך יעבור בדיקת MRI כדי לבדוק את חומרת הפציעה. הפועל אילת ההפכפכה הביסה 63:83 את מכבי אשדוד בחוץ.

אייק אופייבו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
נראה כמו פציעה קשה. אופייבו לאחר שנפגע/אדריאן הרבשטיין
שון דאוסן שחקן מכבי ראשון לציון מול עידו קוז'יקרו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
פתיחה חזקה, ההמשך פחות. דאוסן/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה - מכבי ראשון לציון 76:79

לא קל לרדת לקרקע אחרי ניצחון גדול על קבוצה איכותית כמו סיינה, ומכבי חיפה חשה זאת היטב על בשרה הערב. הירוקים נקלעו לפיגור מוקדם, שהגיע עד ל-11 הפרש במהלך הרבע השלישי, אך ידעה לחזור ברבע האחרון בזכות התעלות של מורן רוט ודונטה סמית', והמשיכה את המומנטום הנפלא שלה. לרוע מזלה, היא קיבלה גם חדשות מדאיגות מאוד הערב מכיוונו של אייק אופייבו, שנפצע בברך ופונה לבית החולים. במהלך היממה הקרובה יעבור אופייבו בדיקת MRI כדי לבדוק את חומרת הפציעה.

מכבי חיפה פתחה בצורה מנומנמת את המשחק, ודאוסן עם התעופפות מרשימה העלה את ראשון לציון ל-4:6 אחרי ארבע דקות. אור סולומון, שפתח בחמישייה חבר לדאוסן שהגיע לחמש נקודות, אך דאנק של אופייבו הוריד ל-13:8. שלשה של סולומון ודאנק אדיר של דאוסן במתפרצת העלו את ראשון לציון ליתרון 8:18. אייק אופייבו נפצע במהלך חדירה, נאנק מכאבים וירד לקבלת טיפול, וחיפה סיימה את הרבע הראשון בפיגור 18:13. ג'ייק כהן שעלה מהספסל קלע נקודות ראשונות, חיפה המשיכה להציג יכולת נרפית בהתקפה, ושלשה של הופקינס קבעה 22:31 לראשון לציון, ארבע דקות להפסקה. דגן יבזורי חימם את הידית, ועם שלוש שלשות רצופות קירב את חיפה לפיגור שתיים בלבד, 35:33, בירידה להפסקה.

עם פתיחת המחצית השנייה חיפה עלתה ליתרון, עם ליי אפ של יבזורי, 37:38, אך דווין וויט עם חמש רצופות החזיר את ההובלה לראשון לציון. ג'יימס תומאס וג'ייק כהן שלטו ביד רמה מתחת לסלים והעלו את ראשון לציון שוב ליתרון דו ספרתי, 46:56. יבזורי ורייס צלפו כדי לצמק את ההפרש ל-59:53 לראשון לציון בתום הרבע השלישי. חיפה פתחה חזק את הרבע המכריע ושלשה של מורן רוט, שבע דקות לסיום, העלתה את חיפה ליתרון 61:63. חיפה המשיכה לשמור על היתרון גם בדקות הבאות, אך סל גדול של מיטשל קבע 71:73 לראשון לציון, 2 דקות לסיום. רוט ענה עם שלשה גדולה לא פחות, וסמית' הוסיף עוד סל ועבירה והשווה 76:76, חצי דקה לסיום. כהן החטיא, ובצד השני רוט חילק אסיסט גדול לסמית', ששם שתיים וסחט עבירה, 2 שניות לסיום. מיטשל ניסה שלשת התאבדות, אך החטיא וחיפה חגגה עם 76:79 בסיום.

קלעו למכבי חיפה: דונטה סמית' 20 (7 ריבאונדים, 8 אסיסטים), דגן יבזורי 13, אלכס צ'וברביץ' 9 (18 דקות), מורן רוט 8 (6 אסיסטים), בריאן רנדל 7, עידו קוז'יקרו 6, דויד קוביאן ואייק אופייבו 5 כל אחד, בן רייס 4.

קלעו למכבי ראשון לציון: טזמין מיטשל 19, דווין וויט (6 אסיסטים) וג'יימס תומאס (15 ריבאונדים) 12 כל אחד, שון דאוסן 9 (18 דקות), ג'ייק כהן 8 (9 ריבאונדים, 0 מ-4 לשלוש), עמית בן דוד 7, אור סולומון 5, בריאן הופקינס 4. כן שיחק איגור נסטרנקו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
דווין וייט שחקן מכבי ראשון לציון מול דגן יבזורי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ניצחון קשה. יבזורי, מימין/אדריאן הרבשטיין
שחקני הפועל אילת טרנס רודריק, כריסטיאן ווטפורד. קובי אליהו
התאוששו מהתבוסה לחיפה. ווטפורד ורודריק/קובי אליהו

מכבי אשדוד - הפועל אילת 83:63

אשדוד קטעה בשבוע שעבר רצף של שמונה הפסדי ליגה רצופים עם ניצחון על בני הרצליה, אך הערב חזרה לסורה ורשמה הפסד ביתי בעיקר בגלל יכולת מחפירה במחצית השנייה. אילת, שהגיעה במומנטום לא טוב למשחק, אחרי תבוסה למכבי חיפה במחזור הקודם, מקווה כי העונה ההפכפכה שלה תקבל כיוון ברור, ושואבת עידוד בעיקר מיכולתו של אפיק ניסים, שמקרטע מאז הגעתו של יובל נעימי, אבל הערב נראה כמו הגרסה הישנה והטובה שהכרנו, עם 18 נקודות.

ווטפורד ורודריק פתחו את המשחק חזק, קלעו 6 נקודות מהירות כל אחד, והעלו את אילת ליתרון 7:12. אפיק ניסים לשני הזרים של אילת עם שלשה, אך עמית ביר-כץ רשם רבע ראשון נהדר, קלע 8 נקודות וקבע 19:19 בתום הרבע הראשון. אלישי כדיר ויינסי גייטס התעוררו, אך קני הייז ואלייז'ה מילסאפ התעוררו בצד השני, והובילו את אשדוד ליתרון 40:43 בירידה למחצית.

הרבע השלישי נפתח בצורה שקולה, כשאשדוד שומרת על יתרון קל. חדירה נאה של פאלמר העלתה את אילת ליתרון 44:46. אפיק ניסים המשיך את היכולת המצוינת, ועם סל ועבירה קבע 46:53, ארבע דקות לסיום הרבע השלישי. הריצה של אילת נמשכה, לא מעט בעזרתו של אלישי כדיר, וההפרש צמח בשיא עד ל-17 ברבע השלישי, עם 46:63. אילת סיימה את הרבע ביתרון 49:66, ובסך הכל סיימה את הרבע בניצחון 6:26. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, כשאילת מעניקה זמן מגרש נדיר לצעירים מקצה הספסל. בסיום 63:83 לאילת.

קלעו להפועל אילת: אפיק ניסים 18 (30 דקות), אלישי כדיר (8 ריבאונדים) ויינסי גייטס (9 ריבאונדים) 15 כל אחד, כריסטיאן ווטפורד 10, טרנס רודריק 6, ניצן חנוכי 5 וניב ברקוביץ' 5 כל אחד, קווין פאלמר 4, אליאב מושיאשווילי 3, יונתן קרוגלי 1. כן שותף עמית נוטס.

קלעו למכבי אשדוד: אלייז'ה מילסאפ וקני הייז 15 כל אחד, עמית ביר-כץ 12, מרכוס דאב 7, זאק רוזן 5, יוני ניר 4, משה מזרחי 3, אר טי גווין 2 (10 דקות, 1 מ-6 מהשדה). כן שותפו אלעד הופמן ואור קהל.

קני הייז שחקן מכבי אשדוד. יוסי ציפקיס
חזרו לסורם. קני הייז/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully