וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: דן מורי פתח בהרכב ויטסה וכבש שער בכורה

הישראלי רשם הופעה נדירה בהרכב ונגח פנימה ב-1:1 מול ניימיכן. שער לאסולין בהפסד הרקולס, רפאלוב חזר והפסיד עם ברוז', בכורה לדודו ביטון

דן מורי רשם היום (ראשון) הופעה נדירה בהרכב ויטסה וגם חגג שער ראשון בקריירה האירופית. לצערו, קבוצתו סיימה ב-1:1 ביתי בדרבי עם נועלת הטבלה ניימיכן. מורי, שבמהלך הפגרה לא יצא עם הקבוצה למחנה אימון באבו דאבי ועורר סערה פוליטית, פתח במקומו של הקפטן גוראם קאשיה המורחק והשער שלו הגיע בדקה ה-30 בנגיחה נהדרת לאחר כדור קרן שהגביה כריסטיאן אטסו הגנאי. אלא שהאורחת איזנה משער של האנגלי מייקל היגדון בדקה ה-71. מורי השלים 90 דקות במשחק שהיה השני בסך הכול שלו העונה בליגה. בתקופתו בבני יהודה כבש הבלם ארבעה שערים, האחרון ביניהם לפני שנתיים ב-2:2 מול בני סכנין.

דן מורי שחקן ויטסה ארנהם. GettyImages
הפעם הגיע תורו לחגוג. מורי/GettyImages

* גיא אסולין (90 דקות) כבש הערב את שערו השני במדי הרקולס אליקנטה, אך קבוצתו הפסידה 3:2 לטנריפה למרות שכבר חזרה מפיגור 2:0. הישראלי שמר על מקומו בהרכב והרשית את השני של קבוצתו בדקה ה-47 כדי לקבוע 2:2, אלא שטנריפה הכריעה בדקה ה-82.

* ליאור רפאלוב חזר אחרי יותר מחודש של היעדרות בגלל פציעה ופתח בהרכבה של קלאב ברוז', שהפסידה 2:0 במשחק הצמרת לאלופה אנדרלכט. רפאלוב הוחלף בהפסקה, אחרי שאלכסנדר מיטרוביץ' הסרבי כבש את הראשון של אנדרלכט בדקה ה-39. פבריס אנסקאלה סגר עניין שתי דקות לסיום. האלופה ניצבת במקום השני ורחוקה שבע נקודות מהמוליכה סטנדרד ליאז' של גיא לוזון.

* ניר ביטון פתח בהרכב סלטיק ושיחק 45 דקות בניצחון קבוצתו 0:4 בחוץ על היברניאן. כריס קומונס (9 ו-90 בפנדל), וירג'יל ואן דייק (77) וטימו פוקי (83) כבשו לבויז שהגדילו את היתרון בפסגה ל-15 נקודות עם שני משחקים חסרים. בירם כיאל שמתאושש מפציעה לא נכלל בסגל.

* א.א.ק לרנקה נוצחה במגרשה 2:1 על ידי א.א.ל לימסול במחזור ה-18 בקפריסין. חיים מגרלשווילי, שהעברתו לבית"ר ירושלים פוצצה, השלים 90 דקות. חסן אבו זייד נכנס כמחליף ל-28 הדקות האחרונות.

* דודו ביטון ערך הופעת בכורה במדי אלקורקון מהליגה השנייה בספרד, כשנכנס בדקה ה-64 והיה שותף להפסד 2:0 במשחק החוץ מול ריאל מדריד ב', שנקמה גם עבור הקבוצה הבוגרת על הרביעייה מ-2009.

* מאיורקה של דודו אוואט ותומר חמד סיימה ב-2:2 את משחק החוץ שלה מול ריאל מורסיה. החלוץ נכנס כמחליף בדקה ה-81, השוער לא נכלל בסגל.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully