וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר קשטן פוטר מאימון מכבי הרצליה

26.1.2014 / 14:53

המאמן סיים את תפקידו בעקבות רצף שמונה משחקים ללא ניצחון. דני גולן מועמד להחליפו וכבר מנהל מגעים עם שיימן

מאמן נוסף מסיים את תפקידו בליגה הלאומית. תומר קשטן פוטר היום (ראשון) מאימון מכבי הרצליה בשל רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון ביניהם שישה הפסדים. הקבוצה מהשרון פתחה נהדר את העונה, התייצבה במשך מספר שבועות במקום השני ואף הנחילה הפסד בכורה למכבי נתניה (2:3), אך בשבועות האחרונים חלה צניחה ביכולת שדרדרה את הקבוצה למקום ה-12. בתווך, הודחה הרצליה בבושת פנים מגביע המדינה לאחר הפסד ביתי להפועל כפר סבא מליגה א'.

ביום שישי הובסה הקבוצה במגרשה 3:0 על ידי הפועל רמת גן ולאחר מכן החליטו ראשי המועדון לבצע זעזוע מקצועי. כעת, יחפשו בהרצליה מאמן שינסה לעזור לקבוצה להעפיל לפלייאוף העליון. לוואלה! ספורט נודע שדני גולן מועמד לתפקיד וכבר מנהל מגעים עם הבעלים אריאל שיימן. גולן פוטר לפנימספר שבועות מהפטועל אשקלון והבכורה שלו עשויה להיות מול קבוצתו הקודמת, שכן המשחק הבא של הרצליה יהיה ביום שישי באשקלון, המודרכת על ידי אקס הרצליה אייל לחמן.

קשטן הגיע להרצליה בקיץ וקיבל לידיו סגל צעיר ומלא כישרון שנראה היה לפרקים כמי שמסוגל להתמודד על ההעפלה לליגת העל. זו שנה רביעית ברציפות שהמאמן מסיים את גרכו באמצע העונה אחרי שזה קרה לו בהפועל כפר סבא, הפועל הרצליה והפועל רעננה. אגב, מבין 16 קבוצות הליגה הלאומית רק שש קבוצות בלבד לא החליפו מאמן מאז פתיחת העונה.

תומר קשטן מאמן מכבי הרצליה. מגד גוזני
הודח גם מהגביע. קשטן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully