וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בסל ניצחון משוגע של חימקי, ניצחון לריאל מדריד

אחרי פלאניניץ', הגיעה שלשה דרמטית של אוגוסטין, שהעניקה 87:90 על צסק"א. 67:88 לריאל על מלאגה לפני מכבי תל אביב

VTB:

שלשה של ג'יימס אוגוסטין על הבאזר העניקה לחימקי מוסקבה ניצחון דרמטי 87:90 על צסק"א מוסקבה במחזור ה-13 של בית ב' בליגת ה-VTB. שתי שניות לסיום, כשלוח התוצאות מראה 87:87, ויקטור חריאפה הוציא כדור מהצד, אבל אוגוסטין חטף, התקדם וקלע מחוץ לקשת תוך כדי תנועה.

הפעולה האחרונה של אוגוסטין חתמה עבורו משחק של 31 נקודות ב-100 אחוז מהשדה (12 מ-12) וגם 7 ריבאונדים. פטרי קופונן קלע 14 ומרוק פופוביץ' תרם 11 ו-11 בנקודות ואסיסטים. חימקי שעלתה למאזן 0:13 בליגת ה-VTB, עם 23 ניצחונות ברציפות בכל המסגרות.

צסק"א שהגיעה למשחק אחרי 71:85 מרשים על ריאל מדריד ביורוליג, הוליכה לאורך מרבית דקות המשחק ויתרון השיא שלה עמד על 53:63, אבל היא לא ידעה לשמור על ההובלה והפסידה. מילוש תאודוסיץ' הוביל את השחקנים של אטורה מסינה עם 29 נקודות ו-7 אסיסטים, וסשה קאון ו-ולידמיר מיצוב התחלקו שווה בשווה ב-28 נקודות.

זמן טוב להיזכר בסל המשוגע של זוראן פלאניניץ' ביום שישי ביורוליג:

ספרד:

רגע לפני שתארח את מכבי תל אביב, ריאל מדריד חזרה לעצמה, והוציאה עצבים אחרי ההפסד לצסק"א - ההפסד הראשון שלה העונה בכל המסגרות - אחרי שהביסה את מלאגה 67:88, לעיני 12,000 צופים באולמה הביתי. בזכות הניצחון של ריאל, היא רשמה שיא נוסף, כשסיימה את הסיבוב הראשון בליגה ללא הפסד, מה שלא קרה לה מעולם בליגה הספרדית. ביום פושר של סרחיו רודריגס ורודי פרננדס, הבלאנקוס קיבלו תרומה גבוהה מסרחיו יול, שצלף 23 נקודות כולל 6 שלשות והיה הקלע הבולט של ריאל.

ניקולה מירוטיץ' סייע לו עם 13 נקודות ו-6 ריבאונדים, סרחיו רודריגס קלע מספר זהה של נקודות וטרמל דארדן הוסיף 11 משלו. החבורה של פבלו לאסו שוב הייתה לוהטת מבחוץ וקלעה 14 שלשות מ-28 ניסיונות.

מינדאוגאס קוזמינסקאס ו-ולדימיר שטימאץ' קלעו 10 כל אחד למפסידה, בעוד שנייק קיינר מדלי תרם 7 נקודות כולל 3 מ-10 מהשדה.

סרחיו יול שחקן ריאל מדריד. מגד גוזני
מוכנים למכבי תל אביב. סרחיו יול/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully