וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברט בראון: "אתה רק ממצמץ, ודוראנט רושם טריפל דאבל"

מאמן פילדלפיה השתאה מההצגה, דוראנט הודה: "הייתי זקוק למנוחה". הפייסרס מקרטעים, ווסט: "יכולנו להפסיד ב-40 הפרש"

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר מול ספנסר הוז שחקן פילדלפיה סיקסרס. AP
"אני שונא לשבת בחוץ". קווין דוראנט/AP

אחרי הפוגה של יום אחד בו זכה קווין דוראנט למנוחה בשל כאבים בכתף ואיפשר לכרמלו אנתוני לגנוב לו את ההצגה, חזר דוראנטולה לכותרות כשסחף את אוקלהומה סיטי לניצחון שביעי ברציפות עם 91:103 בפילדלפיה. הפעם דוראנט לא הסתפק במשחק עשירי ברציפות עם לפחות 30 נקודות, ורשם גם טריפל דאבל חמישי בקריירה עם 32 נקודות, 14 ריבאונדים ו-10 אסיסטים.

דוראנט, שקולע 38.2 נקודות למשחק ב-12 המשחקים האחרונים, אמר בסיום:" "אני שונא לשבת בחוץ, אבל זה היה הדבר הטוב ביותר בשביל הכתף שלי, ואני מניח שהייתי זקוק ליום המנוחה הזה". מאמן הסיקסרס, ברט בראון, נותר חסר אונים מול ההצגה והודה: "כולם מפחדים ממנו כי הוא קווין דוראנט והוא יכול לקלוע במגוון של דרכים. הוא השחקן הכי חם ב-NBA, והוא תמיד היה כמעט בלתי אפשרי לשמירה. אתה ממצמץ מולו והוא רושם טריפל דאבל".

לאנס סטיבנסון שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
משחק שלישי ברציפות שהם סופגים מעל 100 נקודות. לאנס סטיבנסון/AP

בינתיים אינדיאנה שוב גילתה חולשה, כשנכנעה 109:96 בדנבר. הקבוצה של פרנק ווגל, שקירטעה השבוע במסע משחקי החוץ שלה במערב עם תבוסה בפיניקס וניצחון דחוק בסקרמנטו אחרי הארכה אתמול, ורשמה לראשונה העונה רצף של שלושה משחקים בהם היא סופגת מעל 100 נקודות, כשווילסון צ'נדלר כיכב עם שיא עונתי של 25 נקודות בקבוצה של בריאן שואו, עד לא מזמן עוזר מאמן בפייסרס.

"הם שיחקו את אותו התרגיל עם הפיק אנד רול לאורך כל המשחק", אמר דייויד ווסט, שסיים עם 16 נקודות ב-6 מ-20 מהשדה. "לא הצלחנו להשתלט על זה, ופשוט ביצענו המון עבירות. הם קלעו ב-56% מהקו, ואם הם היו מדייקים יותר הם היו מנצחים ב-40 הפרש".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully