וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.1

רומא החזירה לשורותיה את פישיטלה הכשרוני, ליברפול מחזרת אחרי קשר אתלטיקו מדריד, פיורנטינה רוצה את בלם סנדרלנד, לוצ'ו גונסאלס בדרך למפרץ וגם: התחנה הבאה של זאור סדאייב. השמועות וההעברות

שחקן מיינץ, אריק מקסים צ'ופו מוטינג. Dennis Grombkowski, GettyImages
מגרמניה לאיטליה? צ'ופו מוטינג/GettyImages, Dennis Grombkowski

העברות

* עוד בטרם עלתה למשחק הגביע מול סטוק סיטי, צ'לסי הודיעה רשמית על החתמת הקשר המצרי מוחמד סלאח. השחקן בן ה-21 עבר את הבדיקות הרפואיות ונרכש מבאזל, אלופת שוויץ ויריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית, תמורת 11 מיליון ליש"ט. סלאח, שכבש לרשת צ'לסי בחצי גמר הליגה האירופית בעונה שעברה ובשני משחקי ליגת האלופות העונה, הפך לרכש השלישי של צ'לסי בינואר, אחרי ברטראן טראורה ונמניה מאטיץ'.

* ג'מריו פישיטלה חזר לרומא כשנה אחרי שהוא עזב אותה. שחקן הכנף בן ה-20 גדל במועדון ושיחק בשנה האחרונה בפסקארה, כש-50 אחוזים מהזכויות עליו נותרו אצל הג'אלורוסי. כעת עם רכשו את 50 האחוזים הנותרים תמורת 1.5 מיליון יורו.

* נוטינגהאם פורסט מהצ'מפיונשיפ רכשה מאולימפיאקוס את החלוץ האלג'יראי-צרפתי, רפיק ג'בור. הקבוצה שנאבקת על מקום בפלייאוף העלייה, שילמה 1.3 מיליון ליש"ט על החלוץ בן ה-29.

* קייבו השאילה לאסטרה גיורגיו את הבלם פול פאפ (24). הרומני הבינלאומי ישוב לקבוצה מוורונה בקיץ. הוא שותף העונה בשישה משחקי סרייה א'.

* בוטאפוגו מכרה להנאנן ג'יאנייה הסינית את החלוץ רפאל מארקס (30). המחיר: 2.5 מיליון יורו. מארקס שיחק בעבר גם בטורקיה וביפן.

שחקן רומא, ג'מריו פישיטלה. Valerio Pennicino, GettyImages
חזר הביתה. פישיטלה/GettyImages, Valerio Pennicino

שמועות

* בתקשורת הצרפתית מדווחים שניוקאסל דחתה הצעה של 14 מיליון פאונד מפריס סן ז'רמן עבור רכישתו של יוהאן קבאי הקשר הצרפתי המצוין.

* מספר כלי תקשורת באנגליה מדווחים שליברפול מנסה לרכוש את קשר אתלטיקו מדריד, סאול. על פי הדיווחים, נציגים של הקבוצה נפגשו עם אביו של השחקן הצעיר במטרה לקדם את המהלך.

* לוצ'ו גונסאלס בן ה-33 קרוב למעבר לאל ריאן הקטארית, כך מדווח העיתון "או ז'וגו". הארגנטינאי הוותיק צפוי לעלות כ-4.5 מיליון יורו.

* סרחיו קנאלס מעוניין לעזוב את ולנסיה ומי שעשויה לזרוק לכיוונו גלגל הצלה היא אברטון. הטופיז בוחנים אפשרות לשאול מהעטלפים את הקשר בן ה-22, עם אופציה לרכישה בתום העונה. גם ריאל סוסיאדד הביעה עניין בקנאלס.

* ססואולו האיטלקית מוזכרת בגרמניה כמי שעשויה להנחית בשורותיה את חלוץ מיינץ, אריק מקסים צ'ופו מוטינג.

* סטוק סיטי וקרדיף סיטי נערכות לעסקת חליפין במסגרתה פיטר אודמווינגי יעשה את הדרך לפוטרס, בעוד קנוויין ג'ונס יעבור לקבוצה הוולשית.

* מארסיי מתעניינת במגן הימני של אוויאן, בריס ג'ה ג'ג'ה. החשקנה של נבחרת חוף השנהב יסיים את חוזהו בקיץ ואם מארסיי תמתין לו עד אז, היא תוכל להחתים אותו ללא תמורה.

* דיווח באיטליה: פיורנטינה בוחנת את האפשרות לרכוש מסנדרלנד את הבלם הצרפתי-מאלי, מודיבו דיאקיטה (26).

* וגם דיווח מעניין מפולין: לכיה גדאנסק קרובה להחתמת חלוץ טרק גרוזני ובית"ר ירושלים בעונה שעברה, זאור סדאייב. החלוץ בן ה-24 שותף העונה בשבעה משחקים בליגה הרוסית ולא הצליח למצוא את הרשת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סרחיו קנאלס שחקן ולנסיה. Fernando Hernandez, AP
בדרך לגודיסון פארק? קנאלס/AP, Fernando Hernandez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully