וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו: "אני בכושר הטוב בקריירה. כולם נדבקים בטירוף"

26.1.2014 / 7:24

קשר באר שבע מאותת לגוטמן: "הוא יחליט אם לזמן אותי". אלישע לוי לא יצרף בלם, קשר זר צפוי להצטרף. תוגש הצעה לגבאי

one

מהפועל באר שבע, כנראה, כבר לא תשמעו הצהרות אליפות לפני משחקי הפלייאוף. גם אחרי הניצחון אתמול (שבת) 0:1 בקרית שמונה, השחקנים התבקשו לשמור על פרופיל נמוך, ובמעודון היה גם מי שפרגן לאלישע לוי ואליניב ברדה, שמצליחים לשמור על כל השחקנים דרוכים ממשחק למשחק, ולא מתפתים להצהיר על המאבקים מול מכבי תל אביב.

מאחורי הקלעים, כמובן, האווירה שונה לגמרי. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "ברור שאנחנו חזק במאבק, אבל אף אחד לא יצהיר על זה מסיבה פשוטה: ברגע שזה יקרה, יש חשש שהכל יתפרק". עוד לפני התגובות, ראוי לציין כי אלישע לוי החליט לא לצרף בלם ישראלי לסגל שלו. ריף פרץ שסגר ברמת השרון ירד מהפרק, אבל אלישע לוי צפוי לצרף השבוע קשר זר. "יש לנו מספר מועמדים על הפרק, אחד מהם יצטרף כנראה. אין לנו עוד הרבה זמן", אמרו במועדון. בהמשך לפרסום בוואלה! ספורט, דובב גבאי שכבש אתמול שער ניצחון יוזמן בימים הקרובים לשיחה בה יובהר לו כי במועדון רוצים שיחתום על חוזה לטווח ארוך. לוטם זינו צפוי לחתום בקרוב על חוזה ארוך טווח, באמצעות סוכנו אדם קידן. האופציה על אוסטין אג'ידה תמומש במהלך פברואר.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
שומר את השחקנים ממוקדים. אלישע לוי/אדריאן הרבשטיין

בחזרה למשחק. באר שבע ניצחה אתמול שוב בזכות בעיטה חופשית. מאור בוזגלו רשם בישול עשירי העונה, והתייחס גם למצבים הנייחים. "שמעתי שאומרים שאנחנו נותנים גולים רק במצבים נייחים. זה ממש לא ככה. הוכחנו העונה שבאר שבע יודעת לנצל מצבים חוץ מבעיטות חופשיות", אמר הקשר. "בתהליך שבאר שבע עוברת, לא נכון להגיד אליפות. במיוחד לא במחזור ה-19. אני לא מכיר קבוצה שלוקחת אליפות דרך דיבורים או דרך התקשורת, צריך לעבוד על המגרש. אם נגיע לפלייאוף באותה סיטואציה אז אולי נגיד את מה שאתם רוצים. לא הבטחתי שנגיד שאנחנו אלופים אם ננצח בבלומפילד. יש בכלל גביע ביום שלישי ואחר כך אשדוד. זה מה שחשוב כרגע".

בוזגלו, שרק בשבוע שעבר הזכירו במועדון כי אלישע לוי הצליח לגרום לו לפרוח גם בסכנין, המשיך ואמר: "זה נצחון משמעותי עבורנו להמשך הדרך. באנו לפה בתקווה להוציא נקודות, מוכנים ומרוכזים. בחיים לא ראיתי ככה את כולם רצים ומשקיעים הכל בשביל הקבוצה וזה מה שמאפיין את באר שבע העונה. מבחינה אישית, אני בכושר הכי טוב בקריירה שלי. אני מרגיש טוב ונהנה בקבוצה הזו, מצאתי בית חם כאן וקהל בטירוף שמדביק את כולנו בטירוף הזה". על השאלה מדוע המשחק לא התקיים בשעה מאוחרת יותר ענה: "אם המשחק היה ביום ראשון היה כנראה מגיע יותר קהל. בשבילי, בתור שחקן שמגיע מרחוק, השעה הייתה שעה טובה. אם ניצחנו אז שכל משחק יהיה בארבע". בוזגלו נשאל גם האם הוא ראוי לזימון לנבחרת. "אני לא יכול להכניס עצמי לנבחרת, אני פחות מתרכז בזה כרגע. יש מאמן והוא מחליט, אני עובד קשה וברור שזו שאיפה שלי אבל זה מוקדם לדבר על זה".

הקשר ניקולאס פלצ'וק נכלל בסגל למשחק אתמול אך לא מעוניין להישאר בקבוצה. אלונה ברקת וג'קי בן זקן ינסו להגיע לפשרה השבוע בעניין סכומי ההעברה כדי שיעבור לאשדוד. "גם עכו רוצה אותו, אבל גם היא לא יכולה לשלם יותר מאשדוד", העריכו מקורבים לעסקה. היום או מחר צפויה פגישה נוספת בעניין במטרה לגשר על הפערים. סיראז' נאסר שוב התחיל אתמול על הספסל, אך ייתכן שיפתח בגביע נגד שעריים. לוטם זינו ייבדק היום ועדיין נמצא בספק למשחק. אביתר אילוז נמצא גם הוא בספק. לראשונה מאז נפצע, אופיר דוידזאדה עשוי לקבל דקות ראשונות במשחק הגביע. תומר סוויסה צפוי לפתוח וכך גם קובי דג'אני. פיראס עוואד מקווה לעבור השבוע לבני לוד והבהיר כי אינו מעוניין להמשיך בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני הפועל באר שבע חוגגים ניצחון אליניב ברדה מאור בוזגלו. אדריאן הרבשטיין
מצא בית חם. מאור בוזגלו עם החברים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully