וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "באר שבע קבוצה שכיף לראות, חיה ובועטת"

25.1.2014 / 19:05

באר שבע לא עוצרת, אלישע לוי: "העונה הזו היא משהו מיוחד". ברדה: "לא מסתכלים על מכבי". גם בכר מחמיא: "כנראה שזו העונה שלהם"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מיכאל ברגמן

הפועל באר שבע לא עוצרת. אלישע לוי ושחקניו רשמו הערב (שבת) עוד ניצחון גדול, כשגברו 0:1 על עירוני קרית שמונה משער של דובב גבאי בדקה השמינית, ושוב, המתכון הקבוע: מאור בוזגלו מבשל ממצב נייח, באר שבע בניצול מצבים אידיאלי, הגנה חזקה, קהל תומך שעושה דרך ארוכה, ובעיקר מומנטום נהדר, משחק 13 ברציפות ללא הפסד, והרבה אמונה שהאליפות אפשרית.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
"זה ניצחון גדול. לא רצינו לאכזב את הקהל שהגיע מהדרום לכאן". לוי/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי אמר בסיום: "מאז המשחק הקודם מול קרית שמונה אנחנו מפיקים לקחים ומתקדמים. אנחנו כל משחקים יותר טוב ולא מוותרים אף פעם, תמיד מניעים כדור ותוקפים. זה אחד המשחקים היותר קשים בליגה. המשחק עבר משליטה לצד לצד. הגענו להרבה מצבים בחצי השני, וחששתי שהחמצנו הרבה מצבים. אבל זה ניצחון גדול. לא רצינו לאכזב את הקהל שהגיע מהדרום לכאן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אוהדי הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
ברדה: "הכי חשוב לשלוח את הקהל שעשה 250 קילומטר לכל צד שמח ומאושר". אוהדי באר שבע/אדריאן הרבשטיין

"העונה הזו היא משהו מיוחד, אנחנו מרגישים ככה בכל רגע. באר שבע זו קבוצה רעבה, שכיף לראות. היא חיה ובועטת. מקווה שנרוץ ככה עד הסוף. זה לא נכון לדבר על אליפות. אנחנו רוצים כרטיס לאירופה, ולשמור על המיקום".

על חלון ההעברות אמר לוי: "אנחנו עושים מאמצים לצרף עוד שחקן, ואני מקווה שנצליח, כי יש עוד ליגה ארוכה. אני חושב שזה לא נכון להגיד אליפות. אנחנו בשלב שצריכים לעבוד, וזה לא ממקום שאין לנו אמונה. יש קבוצה חזקה אבל צריך להתרכז משבוע לשבוע".

אליניב ברדה מודה: "זה היה משחק חשוב מאוד מבחינתנו, במגרש קשה, מול קבוצה טובה שניצחה אותנו בסיבוב ראשון. אני מרוצה לחזור שמחים לבאר שבע. על המצבים הנייחים הקטלניים אמר החלוץ: "גם מצבים נייחים זה חלק מכדורגל. יש לנו גם מעבר לזה. הגענו למצבים והחמצנו. יכולנו לגמור את המשחק בחצי השני?.

על המאבק עם מכבי תל אביב אמר ברדה: ?אנחנו מסתכלים על באר שבע, ולא על מכבי. הכי חשוב לשלוח את הקהל שעשה 250 קילומטר לכל צד שמח ומאושר. קיוויתי שזה יהיה ככה כשחזרתי לבאר שבע אני תמיד אופטימי אבל אנחנו רק במחצית הדרך".

דויד מנגה עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
דויד מנגה עירוני קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

מאמן קרית שמונה ברק בכר נשאל איך קבוצתו לא הגיעה מוכנה לנשק הכי יעיל של באר שבע: "האמת שעבדנו על מצבים נייחים ויציאה בנבדל, ותרגלנו את זה, אבל לפעמים זה קורה. הייתה אי הבנה, ושחקן נשאר לבד, אבל אחרי זה היה משחק עם עוד המון מצבים. ישבנו עליהם, והיו מצבים שאי אפשר לבקש יותר. שיחקנו טוב, ובאר שבע שיחקו על תוצאה ועשו ניצחון גדול. כנראה שזו העונה של באר שבע. אני קונה רצף כזה של משחקים ללא הפסד בבית".

על המעבר האפשרי של דושאן מטוביץ לבית"ר ירושלים, עליו פורסם לראשונה בוואלה!ספורט: ?קיבלנו הצעה מבית"ר על דושאן, אני לא יודע איפה זה עומד, ונדע בימים הקרובים. אני רוצה אותו בקבוצה, אבל זה שחקן שתרם הרבה ואני אישית רוצה את טובתו וזה תלוי בו?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully