וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי דורה: "אם הייתה עוד דקה היינו מנצחים"

26.1.2014 / 8:09

קפטן הפועל חיפה היה מרוצה אחרי ה-2:2 הדרמטי מול בני יהודה. יואץ המו"מ עם מתיאס אבלייראס, דוד רביבו יצטרף?

one

בהפועל חיפה קיבלו בסיפוק את התיקו הדרמטי אמש (שבת) מול בני יהודה. אחרי שפיגרו 2:0 במחצית, שחקניו של שלומי דורה הצליחו לחלץ נקודה כשמי שזכה למחמאות הגדולות ביותר היה כמובן כובש הצמד מהראן לאלה שנכנס כמחליף והוכיח לכולם שיש לו עוד הרבה מה להראות עם צמד דרמטי. לאלה, שבשבועות האחרונים היה נראה מצוין אך לא הצליח לכבוש, סוף סוף התגבר על המכשול וכבש צמד חשוב מאוד. בסיום נראה דורה כשהוא מעודד את לאלה ומרעיף עליו שבחים.

בתוך כך, בקבוצה ימשיכו בימים הקרובים בנסיונות החיזוק וינסו להחתים את מתיאס אבלייראס בתוך כיומיים ואם יבינו שהשחקן לא מתפשר בשכרו ובתנאיו יאיצו את המו"מ עם מילוש קרקוטיץ'. במקביל, בחיפה מחכים להחלטה של בית"ר ירושלים האם לשחרר את דוד רביבו כשזו אמורה להתקבל מחר ואם השחקן ישוחרר בקבוצה יפנו לרביבו מיידית וינסו להעבירו לשורותיה. בין חיפה לרביבו חלה התקרבות, ואם השחקן ישוחרר ייתכן מאוד והוא אכן יגיע. בקבוצה אופטימיים לגבי העניין כשייתכן שהוא יצורף גם אם יגיע קשר זר.

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
הציל נקודה לקבוצתו. לאלה/ברני ארדוב

"המשחק הזה היה קומדיה של טעויות שלנו במחצית הראשונה ושלהם במחצית השנייה. אני חושש מהקומדיה של הטעויות הזו ואני חושש שהיא תחזור אז נחזק את הקבוצה בקשר נוסף", כך אמר הבעלים יואב כץ לאחר המשחק אמש, "לצערי היכולת לא גבוהה במיוחד בשבועות האחרונים אני מקווה שנרים את היכולת"

בחיפה יחלו כעת בהכנות לשבוע הגורלי שכולל משחק גביע מול הפועל תל אביב ביום רביעי ודרבי מול מכבי חיפה במחזור הבא ביום שבת. בקבוצה חוששים מהתפרקות נוספת מול הפועל תל אביב ובקרב השחקנים יש דריכות רבה לקראת המשחק שכן אף אחד מהם לא רוצה לחזור שוב על ההשפלה מול הקבוצה של רן בן שמעון.

"כל משחק עם בני יהודה מסתבר הוא דרמה, אנחנו לוקחים את הדברים החיוביים , לחזור ממשחק חוץ קשה שפיגרנו 2:0 ולהשוות ואם הייתה עוד דקה אז גם היינו מנצחים את המשחק אבל לא נהיה חזירים", אמר הקפטן יוסי דורה שהתייחס בהמשך גם למשחק בגביע: "דיברנו על זה שבני יהודה יבואו עם אנרגיות ויתחילו את המשחק בצורה חזקה, הכי גרוע מבחינתנו היה לקבל גול בדקה הרביעית אבל אנחנו לוקחים את הדברים החיוביים במיוחד לאור התוצאות של השבוע. נעבוד קשה כדי לא לחזור על אותו תסריט מול הפועל תל אביב גם בגביע, האמת אני לא מאמין שיכול לחזור תסריט כזה"

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully