וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים לחרזי: "בלי ארבעה שחקנים, אני לא פה"

26.1.2014 / 7:55

מאמן עכו כעס על ההתמהמהות בחיזוק ואמר את הדברים אחרי המשחק מול רעננה. אכזבה ממרינקוביץ' וספדאסיו, ערפאת לא יגיע

one

הפועל עכו שוב מוצאת את עצמה בלחץ, ואחרי שאתמול (שבת) רשמה הקבוצה משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון בעקבות 0:0 ביתי מול הפועל רעננה, נראה כי רק חיזוק משמעותי יצליח להוציא את הקבוצה מהמצב הקשה שאליו היא נקלעה. עכו רחוקה ארבע נקודות מהק האדום, ובקבוצה מרגישים שללא חיזוק משמעותי יהיה קשה להימנע מירידת ליגה.

"השחקנים כבר סחוטים כי כל שבוע אותם שחקנים משחקים גם כשהם לא טובים", הסביר המאמן, יובל נעים. "כל קבוצות התחתית התחזקו ואנחנו קצת מאחור בעניין הזה, אבל אנחנו לא רוצים סתם להתחזק ומחפשים שחקנים שישדרגו אותנו. אין לי ספק שעם החיזוק הנכון אנחנו יכולים להישאר בליגה".

יובל נעים מאמן הפועל עכו. ברני ארדוב
מתוסכל. נעים/ברני ארדוב

בסיום המשחק נראה נעים מתוסכל מהסגל הקצר ומהיעדר האפשרויות שיש לו, ומתוך כעס אמר למנהל המקצועי, אלון חרזי: "בלי ארבעה שחקנים חדשים, אני לא פה". בכל מקרה, בקבוצה מצפים כי כבר השבוע יצטרפו לפחות שני שחקנים חדשים שיוסיפו עומק לסגל. מי שלא אמור להצטרף הוא ג'קו ערפאת איתו הקבוצה איבדה את הקשר בימים האחרונים.

לוקה רוטקוביץ', החלוץ המונטנגרי, ימשיך להתאמן עם הקבוצה למרות שטרם התקבלה החלטה לגביו ולא ברור אם יצורף. מי שזכו לביקורת על יכולתם הם הזרים ז'וליאנו ספדאסיו וננאד מרינקוביץ' כמו גם הקשר יובל שבתאי, שממנו מצפים ליכולת הרבה יותר טובה. מנגד, קיימת שביעות רצון מהחלק האחורי שהתייצב, ובכלל מהצבתו של ברניסלב יובאנוביץ' שאמור להמשיך בעמדת הבלם גם במשחקים הקרובים.

המגן שניר משען אמר בסיום המשחק לוואלה! ספורט: "כולנו עובדים קשה מאוד, וחסרה לנו הרגל המסיימת. אני מקווה שכבר השבוע יגיע עוד כוח בהתקפה שיעזור לנו. אנחנו עומדים בצורה טובה, שווים שער בכל משחק, ואני שמח שלא ספגנו. עם עוד קצת מחץ למעלה, היינו יכולים לנצח. כל משחק מעכשיו עד סוף העונה זה גמר גביע בשבילנו. אסור לנו לאבד נקודות כי אנחנו נמצאים בדיוק באותו סרט של השנה שעברה. ניצחון אחד יחזיר לנו את הביטחון". לקראת משחק הגביע ביום שלישי מול קרית שמונה, עכו תחסר את אליאור סיידר המוצהב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל עכו, שניר משען. קובי אליהו
ניצחון אחד יחזיר את הביטחון. משען/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully