וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "אנחנו חלשים מאוד. מזל שנגמר 0:0"

25.1.2014 / 20:30

מאמן הפועל עכו התייחס לתיקו נגד רעננה, והיה מרוצה שקבוצתו לא ספגה לקראת הסיום: "נילחם על החיים עד הסוף"

one
מאמן הפועל עכו, יובל נעים. יוסי ציפקיס
"כל הקבוצות התחזקו וגם אנחנו צריכים לעשות את זה". נעים/יוסי ציפקיס

הפועל עכו סיימה הערב (שבת) ב-0:0 מול הפועל רעננה והשלימה משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון, תוצאה שמסבכת חזק מאוד את הקבוצה של יובל נעים בתחתית הליגה. בשלב הזה עכו עדיין לא התחזקה בחלון ההעברות למרות שהיא נואשת לצרף חלוץ שיחפה על החולשה שלה בחלק הקדמי.

בסיום המשחק אמר המאמן יובל נעים: "אנחנו חלשים מאוד, אנחנו לא משחקים כמו שצריך, ועובדים על חיזוק של 3-4 שחקנים לפחות. גם השחקנים שנמצאים פה זקוקים לרעננות. מבחינת הרצון, השחקנים נותנים מעבר למה שהם יכולים, אבל אנחנו לא מספיק טובים ולא צריך לספר סיפורים".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "במחצית הראשונה הגענו למספיק מצבים כדי להכריע את המשחק. הפועל עכו צריכה לעשות מזה לפחות שער אחד, וברגע שאתה לא עושה את זה, זה נמשך. ברוך השם שנגמר 0:0 כי ברבע השעה האחרונה הם לחצו עלינו ואלוהים עזר לנו".

נעים התייחס גם לאפשרות שלוקה רוטקוביץ', החלוץ המונטנגרי שנבחן בקבוצה, יצורף, ואמר: "הוא שחקן טוב, אבל אנחנו צריכים עוד כמה ימים כדי לראות אותו ולהחליט. אנחנו מחפשים שחקנים שיכולים לעזור לקבוצה. אם הוא יהיה מספיק טוב, ניקח אותו".

על נושא החיזוק הוסיף המאמן: "כל הקבוצות התחזקו וגם אנחנו צריכים לעשות את זה. קשה מאוד למצוא שחקנים. זה לא שיש בעיה ספציפית לעכו, אבל צריך להבין שיש לנו מגבלות של תקציב. זו לא חוכמה להביא שחקנים וליפול איתם. צריך סבלנות. לא קל להביא בתקופה הזו שחקנים. לא כל שחקן שאתה רואה אותו בדיסקים זה אותו דבר, ולא כל מי שאתה רוצה, רוצה לבוא. צריך להתמודד עם זה עד הסוף. הפועל עכו תילחם על החיים שלה עד הדקה האחרונה, ומי שחשב אחרת, טעה".

לוקה רוטקוביץ' חלוץ נבחן של הפועל עכו. : יגאל סוויסה, דף הפייסבוק של הפועל עכו, אתר רשמי
נעים רוצה לבחון אותו כמה ימים נוספים. רוטקוביץ'/אתר רשמי, : יגאל סוויסה, דף הפייסבוק של הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully