וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "זה יכול היה להיות אחד השערים הגדולים שלי"

הפורטוגלי כמעט כבש במספרת מרהיבה, אבל התנחם בניצחון על גרנאדה, בו הציג את כדור הזהב: "הפרס הזה שייך לכולם"

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן ריאל מדריד, במספרת נגד גרנאדה. AP
מספרת מרהיבה, כמעט נכנסה/AP

הפעם האחרונה בה ריאל מדריד עמדה במקום הכי גבוה בליגה הספרדית הייתה במאי 2012, כאשר היא זכתה באליפות. הפעם האחרונה בה הבלאנקוס ניצחו שבעה משחקים רצופים, כאשר הם לא מוציאים באף אחד מהם כדור מהרשת? זה כבר לא קרה מעולם, בכל 112 שנות קיומו של המועדון המפואר, עד אתמול (שבת). ריאל ניצחה 0:2 בברנבאו את גרנאדה והיא מובילה את הטבלה, לפחות עד שברצלונה ואתלטיקו מדריד ישלימו את המחזור.

ריאל מדריד עלתה זמנית לפסגה אחרי 0:2 על גרנאדה

שחקן ריאל מדריד, גארת' בייל, מול שחקן גרנאדה, בריאן אנגולו. GettyImages
חילוף מתסכל. בייל/GettyImages

כריסטיאנו רונאלדו היה האיש המרכזי, כרגיל. הסופרסטאר של ריאל הציג בפני האצטדיון את כדור הזהב שלו וראה את היציעים מניפים קולאז' בצבעי זהב וכחול, עליו נכתב CR7. אחר כך, הוא גם כבש את השער הראשון במשחק: "כדור הזהב הזה שייך לכולם, לקבוצה, לאוהדים. כולנו משפחה", אמר הפורטוגלי, לאחר ש"העביר" את הפרס לאחד מאוהדי הקבוצה הוותיקים ביותר, שירד לכר הדשא לפני המשחק.

רונאלדו היה קרוב לכבוש במספרת מדהימה, שנהדפה על ידי שוער גרנאדה רוברטו: "חוסר מזל שזה לא נכנס, כי עם המהירות בה הכדור יצא מהרגל שלי ואם השוער היה בפינה השנייה, זה היה גול. אבל הוא היה ממוקם מצוין. זה יכול היה להיות אחד השערים הגדולים בקריירה שלי, אבל אני שמח שהצלחתי לכבוש בכל מקרה".

מי שהדאיג את ריאל הוא גארת' בייל, שספג כניסה חזקה מצד מורילו כבר בפתיחה והוחלף במחצית על ידי חסה. המאמן קרלו אנצ'לוטי אמר: "לא היה לו נוח אחרי המכה שהוא ספג, כאב לו ברגל הימנית. אבל לא נראה שמדובר בפציעה רצינית והוא אמור לשחק במשחק הבא".

אגב, את השער השני של ריאל כבש קרים בנזמה. זה היה המשחק השלישי ברציפות בו הצרפתי מוצא את הרשת וזה היה השער ה-102 שלו במדי ריאל. הוא עקף את הצ'ילאני הנפלא איבן זאמורנו ורחוק כעת שני שערים בלבד מרונאלדו הברזילאי האגדי, שכבש 104 פעמים ב-177 משחקים בריאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully