וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "הליגה צמודה, לא זוכים באליפות באמצע העונה"

מאמן מכבי תל אביב שומר על הדריכות אחרי השלישייה ברמת השרון. קרלוס גרסיה: "מיוחד עבורי להבקיע ולכן חגגתי כך"

צילום: ברני ארדוב, עריכת וידאו: יוסי ציפקיס
מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה. ברני ארדוב
אהב את משחק ההגנה. סוזה/ברני ארדוב

הפועל באר שבע פתחה את המחזור עם ניצחון חוץ יפה בקרית שמונה והשוותה את מספר הנקודות שלה לזה של מכבי תל אביב. האלופה ראתה, ולא התרגשה. הצהובים הגיעו לאצטדיון גרונדמן וניצחו 0:3 קליל את הפועל ניר רמת השרון משערים של מהראן ראדי (25), קרלוס גרסיה (53) ודור מיכה (80).

פאולו סוזה סיכם: "אף פעם לא קל. כשאנחנו מדברים לקראת כל משחק, אנחנו תמיד יודעים שיש קושי, במיוחד מול יריבה לוחמת. שיחקנו עם הרבה נחישות והשגנו את הניצחון. שמרנו על שער נקי, זה חשוב מאוד ואני מרוצה מהשחקנים. לא זוכים באליפות באמצע העונה, זו ליגה צמודה. צריך להישאר עקבי משחק אחר משחק. מכבי תל אביב תמיד תלויה בעצמה וחושבת על עצמה, תוך כדי מתן כבוד ליריבה".

מכבי תל אביב הביסה 0:3 את הפועל ניר רמת השרון

קרלוס גרסיה מהראן ראדי חוגגים שער. ברני ארדוב
שער ראשון אחרי שלוש שנים. קרלוס חוגג עם ראדי/ברני ארדוב

דור מיכה הוסיף: "לא התייחסנו לתוצאה של באר שבע, היה חשוב לנו להתרכז בעצמנו. אני שמח שחזרנו לשחק כדורגל כמו שאנחנו וידעים והשגנו ניצחון חשוב. כשאתה משחק בקבוצה כמו מכבי תל אביב, אתה תמיד צריך להוכיח את עצמך כל פעם מחדש. אני שמח שעשיתי את זה היום ומקווה להמשיך ככה".

גרסיה, שכבש שער ראשון אחרי שלוש שנים (מאז ה-23 בינואר 2011), אמר: "השער האחרון שלי היה השבוע באימון. לפני זה? כבשתי בספרד לפני שלוש שנים. עבור החלוצים זה נורמלי להבקיע, עבורי זה מיוחד ולכן חגגתי כך. חשוב ששמרנו על שער נקי, כך קל יותר לנצח. אנחנו עובדים יחד והאוהדים הנפלאים תמיד תומכים בנו, גם ברגעים קשים. כשאנחנו יחד כקבוצה, קל יותר לנצח".

בצד המפסיד, המאמן חיים שאבו אמר: "בסך הכול, מכבי תל אביב היא הקבוצה הכי איכותית בארץ, אבל אני אף פעם לא מגיע כדי להפסיד. לצערי, במחצית השנייה היינו פחות מחויבים מאשר במחצית הראשונה. החבר'ה עשו מאמץ אדיר והפסידו לקבוצה חזקה יותר. אנחנו עם הפנים קדימה. אני לא מסתפק במועט, אבל צריך לקחת דברים בפרופורציות. שיחקנו נגד הקבוצה הטובה בארץ. נקודות במשחקים כאלה זה בונוס. נתמקד במשחקים שבאמת חשובים לנו. הסגל שלנו הולך ונהיה דליל בגלל פציעות, אבל נאזור כוחות ונתכונן למשחק הגביע מול אום אל פאחם ואז למשחק הליגה מול הפועל תל אביב".

מימין: איתן טיבי, דור מיכה, דן אייבינדר, שחקני מכבי תל אביב חוגגים ניצחון. ברני ארדוב
מימין: איתן טיבי, דור מיכה, דן אייבינדר, שחקני מכבי תל אביב חוגגים ניצחון/ברני ארדוב
דור מיכה, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
דור מיכה, מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully