וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל מטה אשר עכו זכתה בגביע המדינה

האדומים ביצעו קאמבק, ניצחו 23:25, 25:18, 25:18, 25:25, 10:15 את מכבי ת"א וגרפו את התואר הראשון של העונה

שחקני הפועל מטה אשר עכו חוגגים זכייה בגביע המדינה. ניב אהרונסון
קרב גדול על הגביע הלך לאדומים/ניב אהרונסון

חמש שנים רצופות שלטה מכבי תל אביב בכדורעף הישראלי וזכתה בכל התארים. בעונה שעברה, הפועל מטה אשר עכו השתלטה על העסק ולקחה דאבל, די בקלות. העונה, נראה ששתי הקבוצות האלה ייאבקו ביניהן עד הסוף, אבל לפחות הערב (שבת), האדומים שמרו על ההגמוניה וזכו בגביע המדינה עם 2:3 פנטסטי.

המערכה הראשונה נפתחה בצורה צמודה, כאשר אף קבוצה לא מצליחה לייצר בריחה מהירה. בערך באמצע המערכה האדומים התעוררו ורצו ליתרון 15:20. מערכה גמורה? ממש לא. הצהובים, עם קאמבק גדול, חזרו לשוויון 20:20. מטה אשר עכו שוב רצה, ל-21:24, מכבי הצילה שתי נקודות מערכה, אבל לא את השלישית והאדומים ניצחו 23:25 אחרי 27 דקות.

המערכה הבאה נפתחה טוב עבור מכבי תל אביב, שעלתה ל-4:8. בהמשך הגיעה גם הנקודה של המערכה, מצד באטיסטה, שחקן הצהובים ומשם, זה כבר עלה ל-10:16, שחייב את נעם כץ להזעיק פסק זמן. גם זה לא עזר והמערכה השנייה הלכה למכבי תל אביב עם 18:25.

נעם כץ מאמן שחקני הפועל מטה אשר עכו כדורעף. ניב אהרונסון
עוד תואר לנעם כץ ומטה אשר עכו/ניב אהרונסון

מטה אשר עכו קיוותה לחזור למשחק והמערכה השלישית החלה בשוויון, אבל הצהובים התעוררו מוקדם יותר, המשיכו את המומנטום הנהדר שלהם ורצו ל-9:15. לאלופה לא היו תשובות, באטיסטה ירה סרב עוצמתי וזה נגמר עם 18:25 ו-1:2 צהוב במערכות.

גם את המערכה הבאה הצהובים פתחו הצהובים עם יתרון קל, אבל מטה אשר עכו נשארה הפעם צמודה. מכבי כבר עלתה ל-11:14, אבל מטה אשר עכו לא ויתרה וחזרה ליתרון 15:16. משם, האדומים ברחו ל-18:22, אבל מכבי מצאה את השוויון אחרי נקודה מדהימה. אלא שכאן הגיעה תורה של מטה אשר עכו להתעורר ועם שתי נקודות היא ניצחה 23:25 ושלחה את המשחק למערכה חמישית. איזה קרב.

האדומים פתחו את שובר השוויון טוב יותר ועלו ל-2:4. הריצה של האלופה נמשכה, מכבי איבדה את הראש וזה כבר 3:7 ונראה חצי גמור. הצהובים נלחמו עם כל מה שיש להם, אבל מטה אשר עכו שמרה על היתרון הקטן שלה. עוד פוש קטן, וזה נגמר. 10:15 למטה אשר עכו במערכה החמישית והגביע שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני הפועל מטה אשר עכו חוגגים זכייה בגביע המדינה. ניב אהרונסון
שחקני הפועל מטה אשר עכו חוגגים זכייה בגביע המדינה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully