וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן חילצה 1:1 בגנגאן

יטבארה הפתיע את המוליכה בדקה ה-84, אבל אלכס הציל נקודה בחלוף שלוש דקות. שבע דקות למליקסון בתיקו של ולנסיין

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן לפני לורן דוס סנטוס שחקן גנגאן. רויטרס
נקודה, בקושי. אדינסון קבאני לפני לורן דוס סנטס/רויטרס

בצל הפציעה הקשה של רדאמל פלקאו, מונאקו קיבלה הערב (שבת) קצת בשורות טובות עם איבוד הנקודות של פריס סן ז'רמן. האלופה חילצה בקושי 1:1 במגרשה של גנגאן, ומחר תוכל המדורגת שנייה להקטין את הפער בפסגה לשלוש נקודות, אם תנצח את מארסיי בבית. המשחק בין טולוז (עדן בן בסט) לבאסטיה נדחה בגלל מזג האוויר הסוער. אז'קסיו האומללה נותרה ללא ניצחון מאז המחזור השביעי, כשספגה בתוספת הזמן את ה-1:1 מסושו, בקרב בין שתי האחרונות. ולנסיין נותרה מתחת לקו האדום אחרי 1:1 מול לוריין, מאור מליקסון נכנס בדקה ה-83. אלירן עטר שיחק בתשע הדקות האחרונות, ב-0:0 של ריימס בנאנט.

שחקני גנגאן חוגגים. רויטרס
כמעט הדהימו את האלופה. שחקני גנגאן/רויטרס

גנגאן - פריס סן ז'רמן 1:1

אחרי ההדחה המפתיעה מהגביע בידי מונפלייה, האלופה יצאה למשחק חוץ מול גנגאן, שלא ניצחה בששת המחזורים הקודמים וכבשה בהם רק שער ליגה אחד, וחילצה מולה תיקו דרמטי. חאבייר פסטורה קיבל את המקום בהרכב (ובניגוד למשחקי הגביע לא תרם כלום) וגם זלאטן איברהימוביץ' חזר, אך פריס סן ז'רמן התקשתה מאוד וגם כשמצאה את הרשת השער של אדינסון קבאני נפסל בגלל נבדל בדקה ה-53. בסופו של דבר, דווקא המארחת עקצה. ושוב, למורת רוחו של לורן בלאן, זה קרה אחרי מצב נייח, כמו בשני השערים בהפסד למונפלייה. ראשיד עליואי הרים כדור קרן ומוסטפה יטבארה החופשי נגח פנימה בדקה ה-84. פ.ס.ז' לא רצתה לרשום הפסד שני העונה, ולמזלה הצוות הברזילאי שלה הניב שוויון באותה הדרך, כשלוקאס היה אחראי על הקרן ואלכס הקדים את השוער וכבש שלוש דקות לסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ולנסיין - לוריין 1:1

מאור מליקסון נכנס כמחליף בדקה ה-83, כשקבוצתו איבדה הזדמנות להתקרב לחוף מבטחים. סאליו סיס כבש לזכות לוריין בדקה ה-39 וגרגורי פוז'ול איזן בדקה ה-52, כשהשוער האורח בפטיסט ריינה מנע הפסד עם הצלה כפולה בדקה ה-74.

מונפלייה - ניס 1:3
למונפלייה: אמבאיי ניאנג (31), ויטורינו הילטון (53), סולימן קמארה (81). לניס: אלכסי בוסטי (69)

אז'קסיו - סושו 1:1
לאז'קסיו: בנג'מין אנדרה (8). לסושו: ונסן נוגיירה (90)

נאנט - ריימס 0:0
(עטר נכנס בדקה ה-81)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully