וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל ראשון לציון 30:32

המוליכה שמרה על מאזנה המושלם בתום משחק עונה מצוין. בוטוליה הצטיין עם 11 שע'. פרנקל: "לא כל מה שאנו יכולים לתת"

שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
ככה מנצחים משחק עונה. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/קובי אליהו

המחזור ה-13 בליגת הכדוריד הביא איתו את משחק העונה הערב (שישי), כשמכבי תל אביב גברה על הפועל ראשון לציון 30:32 (15:16) ופתחה פער של חמש נקודות על סגניתה. הצהובים כבר הוליכו 3:8, ו-6:12 בפתיחה, ראשון לציון הצליחה לחזור ואף הובילה ביתרון של ארבעה שערים במחצית השניה, אך במצב של 29:29, שלוש דקות לסיום, לקח תום מטלון אחריות ודאג שקבוצתו תשמור על מאזנה המושלם. בויאן בוטוליה הצטיין עם 11 שערים, אבישי סמולר כבש עשרה למפסידה.

“זה סוג המשחקים שכיף בשבילם לראות ספורט", אמר מאמן מכבי תל אביב אבי רש לאתר איגוד הכדוריד. "קרב הוגן, גברי ואגרסיבי. מומנטומים מצד אחד לשני. רצינו להמשיך ברצף הניצחונות שיש לנו. היה לנו חשוב לפתוח את הפער של הנקודות. כל הכבוד לבחורים, שגם ברגעים שאיבדנו מומנטום והפועל עלו ל-4 הפרש הם ידעו לחזור”.

מאמן המפסידה סער פרנקל אמר: “אכזבה, הפסדנו בפעולה-שתיים בסופו של דבר. חמש נקודות יתרון זה אומר שהם לא איבדו נקודות, שהם מובילים את הטבלה. מכבי תל אביב קבוצה טובה מאוד, אבל לא נפלנו מהם, וכולם יודעים שיש פליאוף בכדוריד ונצטרך להביא את השיפורים וההתאמות שלנו. זה לא כל מה שהפועל ראשון לציון יכולה לתת. נעשה את מה שצריך להגיע מוכנים גם בהמשך".

תום מטלון מכבי תל אביב כדוריד. קובי אליהו
מצוין ברגעי ההכרעה. תום מטלון/קובי אליהו
אבישי סמולר הפועל ראשון לציון כדוריד. קובי אליהו
עשרה שערים לא הספיקו. אבישי סמולר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully