וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 17 טוען: "רוברט לבנדובסקי היכה אותי"

תלונה במשטרה הוגשה נגד חלוץ דורטמונד, שעל פי הנטען תקף באגרוף את אוהד הקבוצה. החלוץ מכחיש שנקט באלימות פיזית

שחקן בורוסיה דורטמונד, רוברט לבנדובסקי. GettyImages
היה או לא היה? רוברט לבנדובסקי/GettyImages

האם רוברט לבנדובסקי פגע פיזית בנער בן 17? על פי דיווח בגרמניה, חלוצה של בורוסיה דורטמונד היה מעורב באירוע אלים כאשר קבוצה של נערים צעירים שהמתינה ליד ביתו התעמתה איתו כאשר הנער הגיש תלונה במשטרה כל תקיפה.

על פי הדיווח, אותה קבוצה של אוהדי דורטמונד שזיהתה את לבנדובסקי ואשתו אנה מגיעים עם רכבם לביתם. הנערים שכועסים על השחקן שחתם בבאיירן מינכן ויעבור לשורותיה בקיץ הקרוב הפנו לעברו אצבע משולשת, ומכאן הגרסאות חלוקות. אותו נער התלונן במשטרה כי החלוץ הפולני יצא מרכבו ותקף אותו עם אגרוף לפניו.

לבנדובסקי מכחיש כי נקט באלימות פיזית כלפי אותו נער, והדגיש כי מדובר בלא יותר מפרובוקציה שנועדה לפגוע בו לפני מעברו לבוואריה. הפולני הודה שהוא עצר את רכבו בסמוך לנערים ויצא ממנו לנוכח הקללות שספג, אבל הדגיש כי לא נגע בנער.

"אני רוצה להבהיר שאף פעם לא נקטתי באלימות נגד אנשים שהפריעו לסביבה הפרטית שלי", הספיק לבנדובסקי להבהיר בחשבון הפייסבוק שלו. "אין לי כוונה ללמד נערים איך להתנהג, אבל אני לא אאפשר למשפחה שלי ולי לספוג עלבונות". גם במועדון מגבים את השחקן, כאשר מנכ"ל המועדון האנס יואכים ואטצקה אמר: "רוברט נשבע שהוא לא פגע בילד בפנים והוא בכלל לא נגע בו". בכל מקרה, המשטרה פתחה בחקירה של האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully