וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה מירוטיץ': "אין מה לדאוג, זה רק הפסד אחד"

בריאל לא מתרגשים מהרצף שנקטע. לאסו: "ברור שנפסיד מתישהו". חשש שרודריגס יושעה וייעדר מול מכבי תל אביב

שחקן ריאל מדריד סרחיו רודריגס. GettyImages
איבד את העשתונות. רודריגס/GettyImages

אחרי 31 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ריאל מדריד נעצרה אמש (חמישי) ורשמה הפסד ראשון העונה, 86:71 לצסק"א מוסקבה. שבוע לפני שתארח את מכבי תל אביב במדריד, מכונת ההתקפה המשומנת של הבלאנקוס נעצרה על 71 נקודות בלבד - שיא שלילי שלה העונה בכל המסגרות. הבלאנקוס אמנם חסרו את ג'ייסי קארול, אך צסק"א מנגד חסרה את סוני ווימס וקייל היינס הפצועים, והתעלתה בלעדיו בדרך לניצחון גדול בבית של מכבי תל אביב בטופ 16.

ואם ההפסד לא הספיק, הרי שריאל קיבלה עוד חדשות רעות, כששניות ספורות לסיום, לאחר שגורל המשחק הוכרע, הורחק סרחיו רודריגס בעקבות קטטה עם רכז צסק"א מילוש תאודוסיץ'. רודריגס, הברומטר של הבלאנקוס העונה, נגח בפניו של יריבו הסרבי, ובריאל חוששים כעת שמא הוא יוענש על ידי היורוליג, שהעונה הקשיחה עמדות במקרים מסוג זה. בריאל מקווים כי ביורוליג יסתפקו בקנס, אך אם יענישו אותו ביד קשה הוא עשוי לספוג עונש השעייה ולהיעדר מהמשחק מול מכבי תל אביב.

"אני יכול להבין את התסכול של רודריגס", הגן עליו מאמן ריאל פבלו לאסו בסיום. "לפני שאני מחליט מי אשם, אני צריך לראות את זה שוב בוידאו". לאסו לא מודאג מההפסד, ובטוח כי קבוצתו תתאושש במשחק הבא, מול מלאגה בליגה. "מצפה לנו עונה ארוכה, היה לי ברור שנפסיד מתישהו. שיחקנו מול יריבה קשה מאוד".

"צסק"א הייתה עדיפה עלינו מבחינה פיזית", אמר בסיום ניקולה מירוטיץ'. "לא היה לנו מספיק כוח כדי להתעלות עליהם. הם פתחו פער ברבע הראשון, ברבע השלישי צמצמנו, אבל הייתה חסרה לנו אנרגיה. אין מה לדאוג, זה רק הפסד ראשון שלנו העונה, זה הפסד אחד".

"אני מאוד שמח שקטענו את הרצף של ריאל", אמר ננאד קרסטיץ', שהצטיין עם 18 נקודות. "כולם דיברו עליהם כקבוצה הכי טובה באירופה, אבל עשינו צעד גדול בזכות הניצחון הזה. שלטנו במשחק לכל אורכו, אמנם היו קצת ירידות, אבל היינו עדיפים".

ננאד קרסטיץ' שחקן צסק"א מוסקבה. רויטרס
"זו הצהרת כוונות". קרסטיץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully