וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מי תניף את התואר הראשון של העונה?

גמר הגביע יפגיש בין הדאבליסטית הפועל מטה אשר עכו למכבי תל אביב (שבת, 19:15, אולם מטרוווסט רעננה, ספורט 5)

שלוש שנים לאחר הפעם האחרונה בה נפגשו בגמר גביע המדינה בכדורעף, ייערכו מחר (שבת, 19:15, מטרוווסט רעננה, ספורט 5) שתי הגדולות של הכדורעף הישראלי, הדאבליסטית הפועל מטה אשר עכו ומכבי תל אביב, שחזור, בסיומו יחולק התואר הראשון לעונת 2013/14.

בשונה מהפעמים האחרונות בהן הקבוצות נפגשו בגמר, הפעם האדומים מגיעים כפייבוריטים לזכייה והם רשמו עד היום מאזן של 0:15 בליגה. ברבע הגמר עברה מטה אשר עכו את קרית אתא ובחצי את הפועל כפר סבא, פעמיים עם 0:3 חלק. למרות זאת, כנראה שהגמר יהיה קשה יותר, לאחר ששני המפגשים בין הקבוצות העונה הסתיימו בניצחונות של מטה אשר עכו בשובר שוויון.

שחקני הפועל מטה אשר חוגגים אליפות. אדריאן הרבשטיין
רוצים עוד תואר. מטה אשר עכו חוגגת אליפות בעונה שעברה/אדריאן הרבשטיין

המאמן נעם כץ אמר: "מכבי תל אביב בנתה קבוצה איכותית מאוד שמורכבת משחקני המפתח בנבחרת ישראל. במהלך העונה הם התחזקו בשני זרים טובים ובאסף אלקובי. אין ספק שיש להם קבוצה מצוינת, אבל אנחנו כבר למדנו להתרכז בעצמנו ובחוזקות שלנו ולנסות להביא את זה למשחקים. אני מאמין בקבוצה שלנו ומקווה שנמשיך להשתפר ולהתקדם".

זהר בר נצר, מאמן הצהובים, אמר: "פועל מטה אשר/עכו קבוצה מאוד יציבה ומסודרת. שני המשחקים נגדם נגמרו בחמש מערכות כך שכל תוצאה בגמר לא תפתיע אותי. כל גמר וכל תואר חשובים לנו, אנחנו מודעים לשינויים ביחסי הכוחות בהשוואה לשנים שעברו. מבחינה קבוצתית אנחנו בתהליך גיבוש מהיר עם ההצטרפות של אסף אלקובי, אבל ייקח לו עוד שלושה שבועות להיכנס לכושר משחק מלא. אני רוצה להזכיר שהוא חזר לאחר שבע שנים ללא פעילות ברמות האלו ובכל זאת הוא מתקדם בצורה יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully