וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - בני סכנין: דוידוב חוזר, הידאלגו פותח

הקשר הספרדי אמור לעלות על חשבונו של קאסום מול אשדוד (ש', 18:00). באשדוד דוידוב חוזר מהשעיה הישר להרכב

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 27. המאזן: 10:12 לאשדוד בניצחונות, רק 5 תוצאות תיקו.

* כל 5 תוצאות התיקו הושגו ב-11 המשחקים בהם אשדוד אירחה את סכנין. יתר ה-6 נגמרו ב-4 ניצחונות לאשדוד ו-2 לסכנין.

* אשדוד עדיין בלי הפסד בית העונה – מאז שנכנעה לעכו 2:1 ב-16 במרץ 2013

* אשדוד לא ניצחה את סכנין בבית מאז נובמבר 2008 (2:4, מחזור 8). מאז, ב-5 משחקים: 4 תיקו (פעמיים 0:0) וניצחון אחד לסכנין.

* לא רק שהי"א באשדוד הוא המגרש היחיד בו לא נשרק פנדל עדיין בליגת העל (וששיחקו בו יותר מ-2 משחקים), גם צביקה לוי עדיין לא שרק לפנדל בליגת העל בקריירה שלו. שילוב מנצח?

לאתר דריבליסט

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. ברני ארדוב
ביתם הוא בהחלט מבצרם. שחקני אשדוד יחגגו גם מול סכנין?/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד:

אחרי האכזבה הגדולה מהפסד החוץ למכבי תל אביב בבלומפילד, תנסה מ.ס אשדוד לצבור נקודות מול קבוצת צמרת נוספת, בני סכנין, הפעם באצטדיון הי"א, בו צברה הקבוצה 21 נקודות ביתיות מתוך 27 אפשריות, נתון המציב אותה במקום השני של טבלת משחקי הבית בליגת העל. ניצחון של אשדוד יזניק אותה לעבר החלק העליון של הטבלה ויקרב אותה מרחק שתי נקודות בלבד מיריבתה.

המאמן ניר קלינגר צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, החשוב בהם הוא חזרתו של הקשר אלכסנדר דוידוב שסיים לרצות עונש הרחקה וישוב לשחק בקישור האחורי לצד רועי בקל וחאתם אלחמיד. קלינגר מתלבט בין ג'ואון אושאניווה ועמירן שקלים בעמדת המגן השמאלי. התלבטות נוספת יש לקלינגר במרכז ההגנה, כאשר ישראל ראש עשוי לשוב להרכב במקומו של מיכאל סירושטן.

בני סכנין:

הקשר הספרדי כריסטיאן הידאלגו עשוי לפתוח בהרכב בני סכנין במשחק נגד אשדוד. הידאלגו שחזר במשחק הקודם מפציעה כשיר במאת האחוזים, והמאמן מרקו בלבול מתלבט האם לפתוח איתו בהרכב על חשבונו של אחמד קאסום. סכנין יודעת שאשדוד היא קבוצה ביתית חזקה מאוד העונה, אך בקבוצה מאמינים שניתן יהיה להנחיל לניר קלינגר ושחקניו הפסד ביתי ראשון.

"אנחנו מאמינים בעצמנו מאוד", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו קבוצה מספיק טובה כדי לנצח". מור שושן עשוי לפתוח שוב על הספסל זאת למרות המחמאות הרבות שקיבל הבלם על יכולתו במשחק נגד עירוני קרית שמונה אז החליף את אברהם פאס שנפצע במשחק ויהיה כשיר לפתוח מחר.

אלכסנדר דוידוב שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
הברומטר חוזר. דוידוב/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מ.ס אשדוד: אלכסנדר דוידוב

חסרונו של דוידוב בלט מאוד במשחק שעבר נגד מכבי תל אביב. דוידוב הוא הברומטר של אשדוד העונה במרכז המגרש, וכמעט כל הכדורים עוברים דרכו הן בהתקפה והן בהגנה. חזרתו של דוידוב נגד האקסית ממנה הגיע, עשויה לתת לאשדוד את המרכיב שהיה חסר לה בבלומפילד ואם זה יסתיים בשלוש נקודות נוספות, אשדוד תיצמד לחבורת הצמרת שנאבקת על כרטיס לפלייאוף העליון.

בני סכנין: חאמד גנאים

הקשר שנמצא אולי בכושר הטוב בחייו יצטרך להחזיק את מרכז המגרש של האורחים. משחק טוב של גנאים יקל מאוד על סכנין שכן השחקן אמור להיות זה שמספק את המצבים לשלישייה הקטלנית של הקבוצה.

חאמד גנאים שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
ינסה להקל על השלישייה הקדמית. חאמד גנאים/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, מיכאל סירושטן (ישראל ראש), עמירן שקלים (ג'ואון אושאניווה), אלכסנדר דוידוב, רועי בקל, חאתם אלחמיד, בנצי מושל, דויד סולארי,ירו בלו.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, אברהם פאס, עלא אבו סלאח, דדי בן דיין, חאלד חלאיילה, מוחמד גנאים, כריסטיאן הידאלגו (אחמד קאסום), מוחמד כליבאת, פיראס מוגרבי, מוחמד גדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully