וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "הסיטואציה של סלאח בת"א לא היתה פשוטה"

מנג'ר הבלוז דיבר על תקרית הרכש החדש שלו בישראל ("שמו אותו במצב קשה") וסיפר: "מאטה אמר שהוא מאוד שמח לעזוב"

שחקן באזל מוחמד סלאח עם שחקן מכבי תל אביב שרן ייני. ברני ארדוב
בישראל זוכרים היטב את התנהגותו. מוחמד סלאח עם שרן ייני/ברני ארדוב

אחרי שהודיעה רשמית על כך שהגיעה לסיכום מול באזל לגבי העברתו של מוחמד סלאח, צ'לסי מתחילה כנראה ללמוד על עברו של הקשר. כזכור, על פי כל הדיווחים הקודמים דווקא ליברפול הייתה אמורה להיות התחנה הבאה של סלאח בן ה-21, אך בסופו של דבר המרסיסיידרס ביקשו לשלם פחות עבורו, והמצרי שכבש פעמיים מול צ'לסי בשלב הבתים בליגת האלופות והוליך את קבוצתו לניצחון כפול על הקבוצה של מוריניו.

ב"'דיילי מייל" מפרסמים הבוקר (שישי) את ההיסטוריה של סלאח, שמוכרת כאן בישראל היטב מהמפגשים של באזל מול מכבי תל אביב, אבל לאנגלים הרבה פחות, ובעיקר את העובדה שהשחקן המצרי סירב ללחוץ את ידיהם של שחקני הצהובים. "הבעלים רומן אברמוביץ', יושב הראש בורס באק וחבר ההנהלה יוגן טננבאום כולם יהודים, ומודאגים מהפעולות של סלאח", נכתב בכתבה.

בידיעה מציינים את מה שאוהדי מכבי תל אביב זוכרים היטב כאשר סלאח ניגש אל נעליו במהלך לחיצות הידיים בין השחקנים. "מעשיו של סלאח יגרמו לאי נחת בהיררכיה של צ'לסי", נטען. "אברמוביץ' הוא מבקר קבוע בישראל ונותן החסות למטרות צדקה רבות בארץ". ובכל זאת מדגישים כי סלאח לא נחשב לאנטישמי כאשר מרבית צעדיו נובעים מהלחץ במדינתו להימנע ממגע עם גורמים ישראלים.

גם ז'וזה מוריניו נדרש לנושא ואמר: "דיברנו עם השחקן והאנשים שלו, הסיטואציה ההיא הונחה מולו ובגיל 20 לא היה קל לפתור אותה. לדעתי לא יהיו כאן בעיות".

רומן אברמוביץ'. AP
יש לו סיבות לדאגה? אברמוביץ'/AP

מוריניו הוסיף ושיבח את הרכש החדש שלו ואמר: "אני אוהב שהוא יכול לשחק באותה צורה כמו שחקני ההתקפה שלנו - הוא יכול לשחק בימין, בשמאל או כמספר 10. הוא מהיר, יצירתי ונלהב. אנחנו מאמינים שהוא יעבור את אותו תהליך שעבר וויליאן, ייקחו לו 2-3 חודשים להתאקלם, אבל ביחד עם שורלה, אוסקר והזאר נהיה בסדר".

בנוגע לעזיבתו של חואן מאטה, אמר המיוחד: "זו הפתעה עבורנו שמאטה עוזב, לא תכננו להחליף אותו והכל קרה מאוד מהר. שאלתי אותו אחרי שהתקבלה ההצעה - אתה באמת שמח לעזוב? והוא אמר - אני מאוד שמח לעזוב. חואן שחקן פנטסטי ולמרות שהוא לא שיחק אצלנו הרבה, הוא יכול היה להיות מאוד חשוב לנו. זה מעבר טוב עבורו".

גם באתר "גול" מנתחים את המעבר של סלאח לצ'לסי כאשר הפרשן אוון רוברטס טוען כי המצרי יכול להועיל לבלוז הרבה יותר מחואן מאטה למרות היעדר הניסיון, ומזכירים לצורך כך שחקן מצרי אחר שלא הצליח לעשות זאת בפרמיירליג - מידו.

"המשימה הראשונה של סלאח בסטמפורד ברידג' תהיה להחליף את מאטה, שאמור להצטרף למנצ'סטר יונייטד", נכתב. "לא יהיו לו נעליים גדולות מדי להיכנס אליהן מכיוון שהספרדי נושל מההרכב תחת מוריניו, ירד לספסל ותרם בסך הכול שני בישולים ב-11 הופעות בפרמיירליג. סלאח לא צריך לצפות להיכנס להרכב מיד, אבל יש הרגשה שיש לו איכויות שלמאטה היה חסר, כשהוא בעיקר מהיר יותר".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו. Sang Tan, AP
לא ציפה להחליף את מאטה כל כך מהר. מוריניו/AP, Sang Tan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully