וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פלאניניץ' קלע מ-3/4 מגרש, אפס ניצחה על הבאזר

קבלו את סל העונה: הקרואטי לקח ריבאונד והעניק לקבוצתו 60:61 משוגע על מילאנו. קובאן ניצחה את ז'לגיריס 75:80, אולימפיאקוס מחצה את קוצ'ה לבוראל ויטוריה 70:89 בספרד

צפו בסל הניצחון המטורף של זוראן פלאניניץ'

היורוליג נכנס לקצב גבוה והיום (שישי) ננעל המחזור הרביעי של שלב הטופ 16, וננעל עם הדרמה המשוגעת ביותר שראינו העונה. היא מגיעה מטורקיה, שם ניצחה אנאדולו אפס 60:61 את מילאנו הודות לסל ניצחון משלושת-רבעי מגרש של זוראן פלאניניץ'. במשחקים מעט פחות דרמטיים, קובאן חזרה מפיגור ביתי בן 16 נקודות מול ז'לגיריס, בדרך לניצחון 75:80, בעוד אולימפיאקוס חזרה למוטב ומחצה את קוצ'ה לבוראל ויטוריה 70:89 בספרד.

שחקן אנאדולו אפס זוראן פלאניניץ'. GettyImages
לא ייאמן. פלאניניץ'/GettyImages

בית ה'

אנאדולו אפס - מילאנו 60:61

חברים, חברות, קבלו את סל העונה ביורוליג. ביתרון 58:60, קיבל קית' לנגפורד זריקת עונשין נוספת, ויכול היה להעלות את מילאנו ל-58:61, שלוש שניות לסיום. אלא שהאמריקאי החטיא (אולי בכוונה), זוראן פלאינינץ' לקח את הריבאונד ושחרר זריקה משוגעת מלמעלה משלושת-רבעי מגרש - שפגעה בקרש, ונכנסה! הטורקים משיגים ניצחון ראשון בטופ 16 וחוזרים לתמונת המאבק על ההצלבה, מילאנו מפסידה אחרי שני נצחונות רצופים, אבל מהמשחק הזה כנראה שכל מה שייזכר יהיה אותו סל משוגע של פלאניניץ'.

לנגפורד, סמארדו סמואלס וכרטיס ג'רלס הוליכו את האיטלקים ליתרון שכבר הגיע ל-15:25 במהלך הרבע השני, אולם דושקו סבאנוביץ' לא הספיק לוותר, המארחת השלימה מהפך ו-7:30 דקות לסיום עלתה ל-45:51. הנדנדה נמשכה, ואחרי שפיגרה 56:51, פחות משתי דקות לסיום, רצה מילאנו ל-0:7 גדול, ושלשה של דניאל האקט העניקה לה יתרון 56:58, 27 שניות לסיום. קרם קונלום ענה בצד השני וקבע 58:58, האקט נשלח אל הקו וקלע פעם אחת ואחריו הגיע גם לנגפורד אל הקו. מה קרה משם, אתם כבר יודעים. מדהים.

פלאניניץ' סיים עם 8 נקודות בסך הכל, חמש פחות מסבאנוביץ' שהיה הקלע המוביל של המנצחת עם 13. בצד השני, 18 של לנגפורד לא הספיקו למילאנו, שקיבלה רק 6 מהאקט.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני אנאדולו אפס חוגגים. חשבון הטוויטר של אנאדולו אפס, אתר רשמי
טירוף! אפס חוגגת בסיום/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של אנאדולו אפס

קוצ'ה לבוראל ויטוריה - אולימפיאקוס 89:70

אלופת אירופה שנכנסה לטופ 16 עם מאזן מושלם הגיעה למשחק הזה עם שני הפסדים רצופים, אך ידעה לקטוע את הרצף העגום ולשוב למסלול הנצחונות, כשהבאסקים, מצידם, רושמים הפסד שלישי רצוף. מחצית ראשונה ענקית של 38:57 מצד האדומים מפיראוס למעשה סגרה את הסיפור, כאשר ברבע השלישי צמח הפער עד 44:72 משפיל למדי. משם המארחת רק הצליחה להמתיק, במעט את הגלולה - אך לא יותר. מט לוג'סקי הצטיין עם 17 נקודות, בריאנט דנסטון הוסיף 14 ו-ואסיליס ספאנוליס הוסיף 13, כשאף שחקן באולימפיאקוס לא שיחק יותר מ-25 דקות. בצד השני, דויד יליניק ותומאס הרטל היו הקלעים הבולטים של ויטוריה עם 12 נקודות כל אחד.

שחקן אולימפיאקוס ואסיליס ספאנוליס מול שחקן קוצ'ה לבוראל ויטוריה דויד יליניק. GettyImages
קלי קלות. ספאנוליס/GettyImages

בית ו'

לוקומוטיב קובאן - ז'לגיריס קובנה 75:80

ניצחון שני ברציפות לרוסים, בעיקר בזכות רבע אחרון מצויון, בעוד הליטאים רושמים הפסד רביעי ברציפות. המחצית הראשונה היתה כל כולה ז'לגיריס, כשג'סטין דנטמון הצטיין וכבר הוליך את קבוצתו ל-21:37. קובאן לא ויתרה, וקאמבק שהחל ברבע השלישי הגיע לשיאו שתי דקות לסיום, כשסרגי ביקוב צלף שלשה והשווה ל-75:75. דנטמון, שנעצר לגמרי במחצית השניה, איבד כדור, ולארי ליחודיי תפר שלשה נוספת והרוסים עלו ל-75:78. מכאן ועד הסיום סיפקה האורחת שלל איבודי כדור והחטאות, וראתה גם את המשחק כולו הולך לה לאיבוד. קרונוסלב סימון הצטיין עם 21 נקודות, 6 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. מנגד, דנטמון קלע את כל 15 הנקודות שלו במחצית הראשונה (וסיים גם עם 11 אסיסטים), רוברטס יבטוקאס הוסיף 16 נקודות שלא הספיקו.

שחקן ז'לגיריס קובנה ג'סטין דנטמון. Marina Kobzeva, GettyImages
מחצית ראשונה גדולה, בחצי השני נעצר לגמרי. דנטמון/GettyImages, Marina Kobzeva

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully