וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הפסד ללברקוזן, תיקו לדורטמונד, באיירן בורחת

סגנית האלופה סיימה ב-2:2 מאכזב בביתה עם אוגסבורג, קובה נפצע בצורה קשה. לברקוזן הפסידה 3:2 בפרייבורג

אחרי פגרה בת חמישה שבועות, הבונדסליגה הגרמנית חזרה לפעילות בסוף השבוע, עם המחזור ה-18. הקאמבק התחיל כבר אמש (שישי), כשהמוליכה באיירן מינכן צלחה את משחק החוץ מול בורוסיה מנשנגלדבאך עם ניצחון 0:2 והגדילה עוד יותר את הפער על פני יריבותיה שפישלו שוב. בורוסיה דורטמונד סיימה ב-2:2 ביתי בלבד עם אוגסבורג וגם איבדה את קובה שנפצע וכנראה סיים את העונה, לברקוזן השנייה הפסידה 3:2 דרמטי בחוץ מול פרייבורג ורחוקה כבר עשר נקודות מבאיירן. האנובר השיגה ניצחון חוץ ראשונה העונה עם 1:3 מפתיע על וולפסבורג ונירנברג התפוצצה עם ניצחון בכורה העונה, 0:4 בבית על הופנהיים.

שחקני דורטמונד חוגגים עם סוון בנדר (מימין). GettyImages
כבש לשני הצדדים. סוון בנדר/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - אוגסבורג 2:2

הקבוצה של יורגן קלופ חזרה מפגרת החורף עם תיקו מאכזב, אך יותר מכך: מכת הפציעות שלה לא פוסקת. אחרי אילקאי גונדואן, מאטס הומלס ונבן סובוטיץ', הקורבן הפעם הוא יקוב בלאשצ'יקובסקי הפולני, שככל הנראה קרע את הרצועה הצולבת וגמר את העונה. קובה הוחלף כבר בדקה השישית, מיד אחרי שמרקו רויס הוציא כדור חופשי מהיר לסוון בנדר שהבקיע את שער היתרון. רוברט לבנדובסקי פתח בהרכב והציג יכולת מצוינת מול אוגסבורג, אבל לא כבש ואותו בנדר דחק לשערו הוא בדקה ה-56 והמשיך את היום המשפחתי העמוס. סגנית האלופה חזרה ליתרון בזכות שער נהדר של נורי שאהין בדקה ה-66 בבעיטה חופשית מ-20 מטרים לחיבורים, אבל האורחים לא ויתרו ושער בנגיחה של דונג ז'י הקוריאני קבע חלוקת נקודות מוצדקת ומאכזבת מאוד מבחינתה של דורטמונד שרחוקה כבר 14 נקודות מבאיירן בפסגה.

לארס בנדר שחקן לברקוזן חוגג שער. GettyImages
יום מוצלח לאחים. לארס בנדר חוגג/GettyImages

פרייבורג - באייר לברקוזן 2:3

שני ההפסדים לפני היציאה לפגרה כנראה סתמו את הגולל על חלומות האליפות של לברקוזן, אבל עכשיו הקבוצה של סמי הופיה רק דואגת למקום השני שלה, אחרי שנחלה הפסד מאכזב ודרמטי. שתי דקות לפני שהאח התאום כבש עבור דורטמונד, לארס בנדר העלה את לברקוזן ליתרון וקבע תקדים בבונדסליגה. אדמיר מחמדי איזן בדקה ה-27, לפני שסימון רולפס הקפטן החזיר את האורחים ליתרון עם שער בדקה ה-35. למרות זאת, כדור חופשי מפתיע של ג'ונתן שמיד קבע 2:2 בדקה ה-53 ובדקה ה-90 ממש הגיע שער הניצחון המפתיע של פליקס קלאוס שקיבל כדור רוחב מצד ימין ובעט מקרוב פנימה. הפסד מאכזב ללברקוזן שרחוקה עשר נקודות מהפסגה.

קווין דה ברוין שחקן וולפסבורג (מימין) מול לאונרדו ביטנקורט שחקן האנובר. GettyImages
צמד וניצחון בכורה בחוץ. לאונדרו ביטנקורט מהאנובר, מימין/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - באיירן מינכן 2:0

בעונת 2011-12 הבונדסליגה חזרה מפגרת החורף עם משחק יום שישי בין מנשנגלדבאך לבאיירן מינכן בביתה של הראשונה ואז התוצאה הייתה 1:3 לגלדבאך. אלא שמאז עברו הרבה מים בנהר הריין ובאיירן הפכה לקבוצה בלתי ניתנת לעצירה, מה שניתן היה לראות שוב היום, כשהפכה לקבוצה הראשונה העונה שמנחילה לגלדבאך הפסד בית.

פפ גווארדיולה שסובל ממספר פציעות בסגל עלה ללא חלוץ טבעי, כשתומאס מולר, טוני קרוס, טיאגו אלקנטרה, שרדאן שאקירי ומריו גצה פתחו בחלק ההתקפי. גצה מצא עצמו מול אנדרה טר שטגן כבר בדקה השישית אך הבעיטה שלו שפשפה את הקורה ויצאה החוצה. דקה חלפה, והפעם הקשר המבריק כבר לא החמיץ: מולר העביר כדור רוחב מימין, אקס דורטמונד המשיך מתוך הרחבה בנגיעה אחת ופנימה כדי לקבוע 0:1 לבאיירן. הבווארים המשיכו לשלוט, ובדקה ה-53 סיפק טר שטגן המצוין הצלה כפולה, אך בהמשך ההתקפה נגע גרניט שאקה בידו ברחבה, ואפשר לתומאס מולר לכבוש בפנדל ולקבוע 0:2. זו היתה גם תוצאת המשחק, לעיניו של מנג'ר מנצ'סטר יונייטד דייויד מויס שנצפה בקהל, ככל הנראה כדי לעקוב אחרי דאנטה, שמועמד להצטרף לאלופת אנגליה.

שחקן באיירן מינכן מריו גצה. GettyImages
כאילו לא הייתה פגרה. גצה חוגג/GettyImages

משחקים נוספים:

נירנברג - הופנהיים 0:4
לנירנברג: טימות'י צ'נדלר (24), יוסיפ דרמיץ' (42, 70), דניאל גינצ'ק (49)

וולפסבורג - האנובר 3:1
לוולפסבורג: איביצה אוליץ' (35). להאנובר: ארטיום רודנבס (28), לאונרדו ביטנקורט (50, 71)

שטוטגרט - מיינץ 2:1
לשטוטגרט: מוחמד עבדלאוי (11). למיינץ: שינג'י אוקזאקי (39), בנדיקט סאלר (87)

פרנקפורט - הרטה ברלין 0:1
לפרנקפורט: אלכסנדר מאייר (36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully