וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה-NBA ללאומית: דרינגטון הובסון חתם במגדל העמק

הפורוורד (26, 2.01) שנבחר בסיבוב השני בדראפט 2010 על ידי מילווקי, ינסה להחזיר את הקבוצה של רועי פרל למסלול הניצחונות

דרינגטון הובסון במדי מילווקי באקס. AP
ממילווקי למגדל העמק. הובסון/AP

ליגת העל בכדורסל התברכה בשנים האחרונות במספר שחקנים שעשו את הדרך מה-NBA אליה כדי לנסות לחזור למסלול הנכון, אבל על שחקן שמגיע מהליגה הטובה בעולם לליגה השנייה בישראל לא שומעים בכל יום. הפועל מגדל העמק החתימה השבוע את הפורוורד האמריקאי דרינגטון הובסון, שנבחר בדראפט על ידי מילווקי בשנת 2010 ואף הספיק לשחק כמה משחקים בשורות הבאקס.

הובסון (26, 2.01), יליד לאס וגאס, הוא בוגר אוניברסיטת ניו מקסיקו משנת 2010, כשבשנתו האחרונה רשם 15.9 נקודות ו-9.3 ריבאונדים בממוצע למשחק, נבחר לחמישייה השלישית של כל המכללות ב-NCAA, ולשחקן המצטיין של המחוז בו שיחק. הנתונים הללו הובילו את מילווקי לבחור אותו בדראפט 2010 במקום ה-37, ואף לכלול אותו בסגל בעונת 2010/11.

למרות זאת, הפורוורד הצעיר נחתך מהסגל ואת העונה שלאחר מכן בילה בעיקר בפורט ווין מליגת הפיתוח, אך בחודש פברואר 2012 נקרא לשורות הבאקס ושיחק 4 משחקים בהם רשם נקודה ו-1.5 אסיסטים בממוצע למשחק. בעונה שעברה שיחק בסנטה קרוז מליגת הפיתוח ורשם 9.2 נקודות ו-5.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הפועל מגדל העמק הייתה אחת הקבוצות המפתיעות בפתיחת העונה בליגה השנייה, אך בשבועות האחרונים נמצאים השחקנים של רועי פרל במומנטום שלילי עם ארבעה הפסדים בחמישה משחקים, שהורידו אותם עד המקום התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully