וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "היה נהדר, זה חימם לי את הלב"

כספי התרגש מ-'יום ישראל' של הרוקטס, במסגרתו חולקו 3,000 דגלי ישראל לקהל במשחק מול סקרמנטו, בו הצטיין עם 20 נקודות ו-12 ריבאונדים: "שמחתי לשחק לפני הקהילה היהודית"

עומרי כספי מצא את התזמון המושלם כדי לרשום את משחקו הטוב ביותר העונה. בדיוק בערב אותו הגדירו הרוקטס כ-'יום ישראל', בו חולקו לאוהדים בטויוטה סנטר 3,000 דגלי ישראל ובו כספי עצמו זכה לקבל תואר שגריר של רצון טוב מהקונסול הישראלי ביוסטון, הפורוורד הישראלי צלף 20 נקודות (7 מ-10 לשתיים, 2 מ-5 לשלוש), שיא קריירה של 12 ריבאונדים, אסיסט, חטיפה ואיבוד ב-33 דקות משחק בניצחון 98:119 על סקרמנטו, קבוצתו הראשונה ב-NBA.

לעיני 450 מתושבי הקהילה היהודית בעיר שהוזמנו לאירוע, כספי חגג על הפרקט ואף נשא נאום קצר בירידה להפסקה. "התרגשתי כששמעתי על התכנון לקיים ערב כזה", אמר כספי בסיום. "הם חילקו המון דגלים, והקהילה היהודית באה לתמוך בי. זה היה נהדר וחימם לי את הלב, ומאוד שמחתי לשחק לפניהם". כספי ציין שהאירוע היה דוגמה נוספת לגלובליזציה של ה-NBA, ואמר: "זה בכל מקום. כאן ומעבר לים. זה מאוד משמעותי בשבילי לשחק במשחק שיכול להגיע לכל כך הרבה אנשים".

צפו בראיון עם כספי בסיום המשחק

קווין דוראנט המשיך גם הלילה בכושר המפלצתי שלו עם 36 נקודות שסחפו את אוקלהומה סיטי לניצחון ענק 105:111 בסן אנטוניו, שהעלה את הת'אנדר שלו למקום הראשון במערב על חשבון הספרס. דוראנטלה, שמוליך את טבלת מלך הסלים של העונה עם 31 נקודות למשחק בפער של כמעט חמש נקודות מלברון ג'יימס שבמקום השני עם 26.2 למשחק, הקפיץ את הממוצע שלו ל-38.1 למשחק ב-11 המשחקים האחרונים בניסיון לחפות על היעדרו של ראסל ווסטברוק הפצוע, כולל תשעה משחקים רצופים עם מעל 30 נקודות.

דוראנט, שרוצה להפוך לשחקן החמישי אי פעם שזוכה בפעם הרביעית בתואר מלך הסלים אחרי מייקל ג'ורדן (עשה זאת 10 פעמים), ווילט צ'מברליין (7), אלן אייברסון (4) וג'ורג' גרווין (4), חתום על ארבעת המשחקים עם הכי הרבה נקודות לשחקן בודד העונה, שהפעם האחרונה שזה קרה בשלב כל כך מאוחר בעונה הייתה ב-1989, אז ג'ורדן עשה זאת עם משחק אחד של 53 נקודות ושלושה של 52.

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
בעקבות מייקל ג'ורדן. קווין דוראנט/AP

"הרגשתי בשלב מוקדם שהפיק אנד רול עובד", ניתח דוראנט, שנהנה גם מפציעתו של קאווי לאונרד בסוף הרבע השני כדי לזכות בשומרים נוחים יותר". על המשחק הפיזי של שחקני הספרס, שצנחו למאזן של 3:0 מול הת'אנדר העונה, אמר דוראנט: "אני בטוח שהחבר'ה האלה לא מוטרדים מהמאזן בינינו".

אצל הספרס, שקיבלו שיא עונתי של 37 נקודות מטוני פארקר אבל התקשו אחרי פציעת לאונרד, שמצטרף לטיאגו ספליטר ודני גרין פצועים שהחמיצו את המשחק, החמיאו לדוראנט, וגרג פופוביץ' הודה: "קווין עשה את הדבר שלו בקלאץ', וזה היה די מדהים". טים דאנקן הוסיף: "זה קשה, כי אנחנו נופלים כמו זבובים כרגע. לאבד את קאווי היה חשוב מאוד, במיוחד במשחק כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully