וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: אנתוני גודס יעזוב לשולה

23.1.2014 / 10:05

הגארד (26, 1.91) שחתם על חוזה לחודש יעזוב לליגה הצרפתית לאחר המשחק נגד מכבי תל אביב ביום שבת הקרוב

אנתוני גודס שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
שדרוג. אנתוני גודס/ברני ארדוב

הגארד האמריקאי אנתוני גודס יערוך ביום שבת את הופעת הפרידה שלו מעירוני נס ציונה במשחק מול מכבי תל אביב, לאחר שהלילה (בין רביעי לחמישי) חתם בשורות שולה מהליגה הצרפתית הראשונה. גודס הגיע לנס ציונה מהפועל חולון בעקבות פציעתו של טיילר האניקאט וחתם על חוזה לחודש. לאחר שהרשים מאוד ניסו בעולה החדשה להאריך את חוזהו של הגארד עד לסוף פברואר, אך ההצעות הרבות שהוגשו לסוכנו הובילו אותו לדחות את ההצעה של הכתומים.

גודס (26, 1.91) הגיע לישראל באמצע העונה שעברה להפועל תל אביב ושיחק בקבוצה ורשם בתשעה משחקים בליגה הסדירה 12.1 נקודות ו-3 ריבאונדים, ובמשחקי הפלייאוף נגד מכבי תל אביב השתדרג ל-18.3 נקודות ו-1.7 ריבאונדים. קבוצות רבות רצו להחתימו במהלך הקיץ, אך הפועל חולון הייתה זו שזכתה בו, אבל דווקא במדי הסגולים כשל הגארד ורשם רק 10 נקודות ו-2.2 ריבאונדים בשישה משחקים, מה שהוביל לשחרורו. לאחר שישב שלושה שבועות בחוץ, הצטרף לנס ציונה, ורשם בארבעה משחקים 20 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

כאמור, נס ציונה תפגוש ביום שבת הקרוב את מכבי תל אביב למשחק השלמה מהמחזור ה-14. הקבוצה של נדב זילברשטיין, שניצחה את הצהובים בסיבוב הראשון, תחסר במשחק הקרוב וכן במשחק בשבוע לאחר מכן מול הפועל ירושלים, את הפורוורדים טל דן וטיילר האניקאט, אך השניים צפויים לחזור לאחר פגרת הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully