וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "אנחנו צריכים שחקנים עם יצירתיות. ג'ורדי אחראי לזה"

23.1.2014 / 10:00

מאמן מכבי ת"א סירב להתייחס במסע”ת לבן בסט, ואמר לפני הפועל ניר רמת השרון: ”אנו צריכים להגיע עם אותה מוטיבציה”

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ מול הפועל ניר רמת השרון בשבת. הקבוצה של פאולו סוזה תנסה לרשום ניצחון שני ברציפות ולשמור על הפער מהפועל באר שבע בראשות הטבלה, שעומד ערב המחזור על שלוש נקודות. בתוך כך ממשיכים הצהובים לנסות להתחזק לקראת סגירת חלון ההעברות.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יתחזקו? סוזה/קובי אליהו

מאמן הצהובים פאולו סוזה התייחס להכנות למשחק הקרוב, ואמר: "אנחנו מתכוננים למשחקים הקרובים אותו דבר כמו למשחקי הבית. הכול תלוי בנו, אנחנו צריכים לשמור על העקרונות שלנו והדרישות שלנו הן לשחק טוב גם במשחקי החוץ. אנחנו מגיעים עם אותה גישה. האסטרטגיה ותכנון המשחק אמנם שונה ממשחק למשחק, אבל העקרונות דומים. אנחנו צריכים לבוא עם אותה מוטיבציה כדי לקחת את הנקודות".

על היריבה שנמצאת במומנטום טוב אמר סוזה: "לא רק לנו היה קשה לשחק שם. ב-11 המשחקים האחרונים הם הפסידו רק בשלושה משחקים. כמובן שיש להם הרבה מוטיבציה, הם משחקים בבית ואנחנו נצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח במשחק. כשאתה מגיע למגרש טוב יותר, קל לך לשחק מהר יותר. אנחנו מודעים לזה וננסה להתרגל למגרש שמחכה לנו".

חואן פאבלו קולינאס שוער מכבי תל אביב. קובי אליהו
חואן פאבלו/קובי אליהו

המאמן התייחס גם לסערה ברמת השרון, ואמר: "אני חושב שכל מי שאוהב כדורגל לא יכול לקבל את הנושא הזה כי כדורגל צריך להיות משחק הוגן. זה פוגע בכל מי שמתעסק בענף. זה משהו שהכדורגל ומי שנמצא סביבו צריך להוקיע אותו, אבל זה לא משהו שמגיע רק כאן".

סוזה המשיך והתייחס לטקטיקה, כשאמר: "אני חושב שצריך לשקול מתי משחקים עם יותר שחקני התקפה בכדי ליצור לחץ. משחק התקפי לא מבטיח שערים מול קבוצה שעשויה להפתיע. אני תמיד משחק עם ה-11 הטובים ביותר שעומדים לרשותי. יש לי סגל רחב. זה רגע חשוב מבחינתנו העונה. יש לנו קבוצה מנוסה שמתחרה בשלושה מפעלים, ואחד מהם הוא לא רגיל: הליגה האירופית".

על האפשרות שעדן בן בסט יצטרף לקבוצה אמר סוזה: "אני לא יכול להגיד לכם משהו על זה כי לא שמעתי על כך. אני מדבר על השחקנים שיש לי. אתם צריכים לשאול על זה את ג'ורדי. אני לא רוצה לדבר על שחקנים שלא נמצאים חלק מהסגל. אנחנו צריכים שחקנים בסגל עם יצירתיות, וג'ורדי והצוות הם אלה שאמונים על כך".

על ההשתלבות שלו בישראל, אמר סוזה: "אני שמח להיות כאן. זו אחת ההחלטות הטובות ביותר שלי כמאמן להגיע לכאן. כבר אמרתי שכמאמן הדבר הכי חשוב זה להרגיש שהשחקנים מגיעים כדי ללמוד לאימונים ולהופיע כמו שצריך. הם אוהבים את שיטות האימון".

ערן זהבי עם גאל מרגוליס עומרי אלטמן שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
מצב רוח טוב באימון. ערן זהבי עם מרגוליס ואלטמן/קובי אליהו

חואן פאבלו, שוער מכבי התייחס להתאקלמות שלו בקבוצה עד עתה: "עד עכשיו ההרגשה שלי בישראל טובה. אני שמח להיות כאן, המשפחה שלי שמחה להיות כאן והכל טוב. זו היתה החלטה טובה להגיע לישראל. אחרי שסיימתי את הפרק שלי בספרד, חיפשתי התנסות חדשה לקריירה שלי ואני חושב שההחלטה להגיע למכבי היתה אחת הטובות שקיבלתי".

פאבלו נשאל לגבי העובדה שלמעט הפועל באר שבע אין למכבי תחרות בליגת העל והשיב: "כמובן שיש לנו אפשרות לזכות בתואר האליפות העונה אך נצטרך לעבוד קשה בשביל זה. אני לא מסכים שהמאבק יהיה רק בין שתי קבוצות, כי כל המשחקים כאן, בייחוד משחקי החוץ קשים מאוד וזה לא קל. המשחק נגד אשדוד בשבוע שעבר הוא גם דוגמא טובה לזה, כי ניצחנו אמנם 0:2 אבל היה משחק קשה מאוד ואנחנו מצפים לזה גם במשחקים הבאים. זה קשה לנצח כל שבוע. אנשים חושבים שזה קל אבל זה בכלל לא".

גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
גל אלברמן באימון/קובי אליהו

בתוך כך היום (חמישי) נודע כי המשטרה עצרה אמש (רביעי) צעיר בן 19, מנווה מונוסון, בחשד למעורבות באירוע השחתת האוטובוס של מכבי ת"א, בשבת האחרונה. כזכור הושחת האוטובוס הרשמי של המועדון, כמה מזגוגיותיו נופצו ורוססו כתובות נאצה בגנות הקבוצה והקשר ערן זהבי. לאחר חקירה שנערכה בתחנת מסובים, הובא הבוקר החשוד לבית משפט השלום בתל אביב ובסופו של דבר שוחרר, לאחר שנתברר כי לא היה מעורב באירוע.

אגב, הנהלת מ.ס. אשדוד הוציאה הערב הודעה ובה נמסר שבפגישה שהתקיימה היום בין ג'קי בן זקן לג'ק אנגלידיס סוכם כי מחירי הכרטיסים למשחק גביע המדינה בין מ.ס. אשדוד למכבי תל אביב שיתקיים ביום שלישי הקרוב באצטדיון הי"א באשדוד, יעמדו על 80 ש"ח למבוגר ו-40 ש"ח לנער/חייל.
החלטה זו נובעת בעקבות סיכום בין שני ראשי המועדונים כי יציגו חזית אחידה בהבאת נושא מחירי הכרטיסים במשחקי ליגת העל, אל סדר יומה של מנהלת הליגה והסדרת הסוגיה אחת ולתמיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully