וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "החבר'ה מהספסל 'נתנו את התחת'"

23.1.2014 / 9:25

הפועל ירושלים חגגה ניצחון על בודיבלניק, וכבונוס קיבלה יומיים חופש. הגארד: "שיחקנו מול קבוצת היורוליג. יש לנו קבוצה טובה"

27 שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין. מגד גוזני
"קיבלנו עכשיו יום-יומיים לנוח וזה הכי חשוב". יותם הלפרין/מגד גוזני

הפועל ירושלים המשיכה אתמול (רביעי) במומנטום הניצחונות כשגברה 84:88 על בודיבלניק האוקראינית בשלב הבתים השני של היורוקאפ. הניצחון העלה את הקבוצה של בראד גרינברג למאזן של 0:3 וקירב אותה מאוד לעבר שמינית הגמר. גרינברג, שאמר לשחקנים באימונים האחרונים כי מדובר ב"משחק עונה" מרוצה מאוד מרצף עשרת הניצחונות שהשיגו שחקניו, והעניק להם חופשה בת יומיים מאימונים כבונוס.

גרינברג גם מרוצה מאוד מיכולתו של יניב גרין שסיים אתמול עם 12 נקודות. בהפועל ירושלים סיפרו כי גרין "הציג אימונים טובים בשבועות האחרונים", כמו גם במשחק הליגה האחרון מול הפועל חולון. "יש לנו קבוצה טובה, וגרין בהחלט מאפשר לנו לקבל כלים נוספים. כל שחקן יכול לתרום וזה מה שכיף בקבוצה", אמרו.

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה 84:88 את בודיבלניק

גרינברג: "זה בלי ספק הניצחון הכי גדול שלנו באירופה"

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. ברני ארדוב
מרוצה מאוד. בראד גרינברג/ברני ארדוב

גם יותם הלפרין, שקלע 19 נקודות וחילק עשרה אסיסטים, מרוצה מהניצחון, ואמר: "זה היה משחק לא קל, שיחקנו מול קבוצת יורוליג. יש לה שחקנים מאוד מנוסים, כאלה שעושים את הדברים הנכונים. קשה מאוד מולם, אבל החבר'ה הגיעו מהספסל ו'נתנו את התחת', מה שבאמת נתן לנו את הניצחון בסוף".

על כך שירושלים פיגרה בלא מעט דקות, אמר הלפרין: "כבר כמה פעמים היינו במשחקים לא טובים והצלחנו לנצח אותם, חוץ מזה שזה אומר שאנחנו קבוצה טובה עם עומק ושחקנים טובים. כרגע זה לא אומר שום דבר מעבר לזה. בודיבלניק שחררה שחקנים והם לא היו בסגל מלא, אבל אין ספק שיש לנו קבוצה טובה. לקבוצה שלנו העונה יש לא מעט שחקנים טובים ומנוסים. ברייסי רייט מוסיף לנו המון, כך גם ג'וש דאנקן שכבר תקופה נותן משחקים אדירים. קיבלנו את יניב, שהציג יכולת טובה מאוד, יש את ארטיום, דרווין וליאר, והרשימה היא ארוכה, אבל זה לא אומר שום דבר על הדרך ועל ההמשך: אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולהישאר רעבים".

קפטן האדומים התייחס ליכולתו האישית בקבוצה, וציין: "כשכיף, הדברים באים יותר בקלות וכשנהנים תמיד יותר קל וגם בימים לא טובים של אחד או שניים מאיתנו יש מספיק חומר שחקנים לחפות עלינו. היום זה הייתי אני, פעם הבאה זה מישהו אחר וזה היופי שבהפועל ירושלים ונמשיך הלאה. קיבלנו עכשיו יום-יומיים לנוח וזה הכי חשוב".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully