וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינברג: "זה בלי ספק הניצחון הכי גדול שלנו באירופה"

22.1.2014 / 21:04

מאמן ירושלים מרוצה מכך שקבוצתו ניצחה את בודיבלניק ושמרה על ראש הבית. אליהו: "משחק משוגע, אנחנו עם רגל וחצי בפנים"

יותם הלפרין רונאלד דופרי הפועל ירושלים. מגד גוזני
הפוטנציאל מתממש/מגד גוזני

כשהפועל ירושלים בנתה את עצמה בתחילת השנה ויצרה סגל עמוק ועתיר שחקנים מובילים, היא קיוותה להגיע בדיוק למקום שבו היא נמצאת בימים אלה. האדומים ממלחה סיפקו הערב (רביעי) עוד תצוגת כדורסל משכנעת, וגברו בביתם 84:88 על בודיבלניק האקוראינית, שנשרה מהיורוליג לשלב הבתים השני ביורוקאפ. עם עשרה ניצחנות ליגה רצופים ומאזן מושלם של 0:3 ביורוקאפ, ירושלים יכולה להביט קדימה עם הרבה ביטחון ביכולות שלה.

"הקהל מדהים, התשוקה שלהם מדהימה וזה מעורר השראה", אמר מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג לאחר הניצחון. "זה בלי ספק הניצחון הכי גדול שלנו באירופה עד עכשיו, זו קבוצת יורוליג שהובילה עלינו ב-10 הפרש במחצית השנייה. שינינו כמה דברים וזה עבד. מנענו מהם לקלוע לשלוש ולהשיג ליי-אפים במחצית השנייה. במחצית הראשונה לא היינו מספיק אגרסיביים".

שחקני הפועל ירושלים ליאור אליהו, רונאלד דופרי, לצד המאמן בראד גרינברג. ברני ארדוב
שינה כמה דברים, והצליח. גרינברג/ברני ארדוב

ליאור אליהו: "משחק משוגע, היה גם מזל, 0:3 כמו שרצינו ושנמשיך ככה. הם קבוצת יורוליג טובה, במחצית הראשונה הם קלעו 11 שלשות, זה לא אופייני, אבל גם מזה ידענו לצאת, ועם כל השלשות והקליעה שלהם מהחצי עם הבאזר היינו רק במינוס 5. הם קלעו באחוזים טובים, זה הוביל ל-56 נקודות שספגנו וזה לא הגיוני מבחינתנו, אבל נתנו הגנה גדולה בחצי השני. כרגע המטרה שלנו לעלות לשלב הבא, אנחנו כרגע עם רגל וחצי בפנים, צריך להיות מאוד מרוכזים ולנצח במשחקים הבאים".

אחד הבולטים בירושלים היה יניב גרין, שקלע 12 נקודות: "יכול להיות שזה המשחק הכי טוב שלי מאז שהגעתי לירושלים. הכי חשוב שזה בא היום, במשחק הכל כך חשוב הזה, ואני שמח שהצלחתי לעזור ולשנות ולנצח בסוף את המשחק. יש לנו 12 שחקנים טובים מאוד בקבוצה, כל אחד יכול לעלות ולתרום וזה החוזק שלנו - העומק בספסל. נלך לאט לאט, לא צריך לפתח יותר מדי ציפיות, נעבור שלב שלב ואני מקווה שנצליח בהמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן הפועל ירושלים יניב גרין. מגד גוזני
כוח מהספסל. גרין/מגד גוזני

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה 84:88 את בודיבלניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully