וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויס: "הפנדלים היו נוראיים, מאוכזב מאיך ששיחקנו"

מאמן יונייטד מתוסכל, ובאנגליה כבר השוו אותו לגרהאם טיילור שכשל בנבחרת. גאס פוייט: "אי אפשר היה לכתוב תסריט כזה"

שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה מאוכזב. AP
יש לו הרבה סיבות להיות מאוכזב. חאה/AP

זו הייתה ללא ספק דרמה במיטבה, ואף אחד לא יכול היה לחזות שכך זה הסתיים. מנצ'סטר יונייטד הודחה מגביע הליגה בחצי הגמר מול סנדרלנד, ורק העמיקה את המשבר שבו היא נמצאת בעונה האומללה הזו כשהיא תסיים ללא אף תואר מקומי. אחרי ההפסד 1:2 לחתולים השחורים במשחק הראשון, יונייטד נגררה להארכה כשג'וני אוואנס כבש (37), ובהמשך קיבלנו שני שערים ממש עם הבאזר. זה התחיל עם שער של פיל בארדסלי בדקה ה-119 שאיזן ל-1:1 וצ'יצ'אריטו עם שער דרמטי בדקה ה-120 שלח את המשחק לפנדלים אחרי 1:2.

אבל אז קיבלנו עוד דרמה במיטבה עם קרב פנדלים שכלל ארבע החטאות פנדלים של שחקני יונייטד שפשוט לא הצליחו לעשות את הדבר שנראה כדבר הכי קל בעולם בכדורגל. דני וולבק, עדנאן ינוזאי, פיל ג'ונס ורפאל החמיצו מהנקודה הלבנה, בעוד סנדרלנד כבשה פעמיים וחגגה את העלייה הדרמטית בדרך למפגש קשה מול מנצ'סטר סיטי.

גביע הליגה: סנדרלנד בגמר אחרי דרמה בפנדלים מול יונייטד

שחקני מנצ'סטר יונייטד עם מאמנם דייויד מויס. GettyImages
מי היה מאמין שכך תיראה העונה שלהם. שחקני יונייטד עם מויס/GettyImages

"בסופו של דבר, אני לא חושב שהגענו לרמה שהיינו צריכים להגיע למשחק. זה הלך לפנדלים, והפנדלים שלנו היו נוראיים. מבחינה אידיאלית, אלה לא הבועטים שבחרנו. חאבייר היה צריך לבעוט פנדל, אבל הוא נפצע, ואנשים כמו מייקל קאריק חסרו לנו, אבל האכזבה הגדולה יותר היא מאיך ששיחקנו. כמובן שאתה מצפה לסטנדרטים גבוהים יותר, אבל בואו לא נשכח שהיו הרבה שחקנים בינלאומיים שם".

על מצבה הקשה של יונייטד תחת שרביטו הוסיף המאמן המתוסכל: "זה חלק מהעבודה כרגע. תמיד יש מפסידים בחצי הגמר, וזה קרה לנו. לא ביצענו מספיק טוב את הפנדלים שלנו". על הטעות של דויד דה חאה ששמט כדור פשוט בדקה ה-119 וספג אמר מויס: "לדייויד יש עונה טובה מאוד. שוערים עושים טעויות, אבל זו טעות שעלתה ביוקר כשנשארה דקה. זה קורה בכדורגל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני סנדרלנד חוגגים. GettyImages
"יכולים לזכות בגביע". שחקני סנדרלנד צוהלים/GettyImages

מאמן סנדרלנד, גאס פוייט, היה כצפוי מאושר בסיום, ואמר: "זו עונה קשה ואין לנו הרבה סיבות לחגוג. זה מגיע לאוהדים שלנו ועכשיו צריך לראות אם אנחנו מסוגלים לעשות עוד צעד קדימה ולזכות בגביע. המשחק הזה היה עצום וכל מה שהיינו צריכים לעשות כדי לנצח במשחק. זה הדבר היפה בגביעים שאתה אף פעם לא יודע איך זה יסתיים. אי אפשר היה לכתוב ספר עם התסריט שהיה פה. אנחנו צריכים להיות גאים, זה לא פשוט לשחק שני משחקים מול יונייטד. כמובן שאנחנו יכולים לזכות בגביע. זו תהיה משימה מדהימה, נקווה שיהיה להם (מנצ'סטר סיטי) יום רע ושננצל את ההזדמנויות שלנו, אבל האוהדים ראויים לכך".

בינתיים באנגליה ממשיכים לנתח את מצבו של מויס שלא מצליח להשתלט על הקבוצה. פרשן "טלגרף" מארק אוגדן מבהיר שמויס התעורר הבוקר ללא דאגה למעמדו, אבל מציין ש"הוא עלול להיות גרסה של גרהאם טיילור בימיו החשוכים כמאמן נבחרת אנגליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully