וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון: "מקווה שנתתי סיבה למאמנים לפתוח איתי"

קשר סלטיק מסכם את מחנה האימון בטורקיה, ומגלה: "זה עזר לי לתקשר טוב יותר עם החברים. עכשיו אני מרגיש נוח יותר"

ניר ביטון שחקן סלטיק סופג כרטיס אדום. רויטרס
מתרגל לכדורגל הסקוטי. ניר ביטון/רויטרס

ניר ביטון מתחיל להתרגל לחיים בסקוטלנד. בראיון שנערך איתו במדינה מספר הקשר הישראלי של סלטיק על השוני הגדול מהמקום שממנו בא לבין הכדורגל הסקוטי שאליו הוא מנסה להסתגל. מאז שחתם בקבוצה הוא פתח שלוש פעמים בהרכב האלופה הסקוטית וכחלק מהחוויה הוא גם הסתפיק לשחק בליגת האלופות 11 דקות עד שהורחק בניצחון 1:2 על אייאקס.

בימים האחרונים שהה ביטון יחד עם קבוצתו בטורקיה כחלק מפגרת החורף הקצרה, ושיחק מול טרבזונספור וגלאטסראיי. "הנסיעה לטורקיה עזרה לי לתקשר טוב יותר עם השחקנים ולהתרגל לקבוצה, ולכן זה היה חשוב מאוד מבחינתי", סיפר ביטון בראיון ל"סלטיק ויו". "בחודש שעבר לא קיבלתי הרבה דקות משחק, והייתי צריך לנסות ולהוכיח את עצמי כשאני עדיין ילד חדש במועדון. אני מקווה שנתתי למאמנים סיבה לשחק איתי".

מנג'ר סלטיק ניל לנון. רויטרס
מאמין בישראלי. ניל לנון/רויטרס

ביטון גם התייחס לשינויים בין הכדורגל האירופי הקלאסי לבין הכדורגל הסקוטי, ואמר: "כשהגעתי לכאן בהתחלה, הכדורגל בסקוטלנד היה שונה לגמרי ממה שהייתי רגיל אליו בבית. בכדורגל האירופי יש לך הרבה יותר זמן ושטח ממה שאתה יכול לחשוב, בעוד שבסקוטלנד אין לך מרחב להחזיק בכדור, וזה שונה מאוד. עכשיו אני מרגיש נוח יותר במגרש ומחוצה לו".

במהלך מחנה האימון ביטון ניסה להבקיע שער מחצי מגרש, אבל לא הצליח. "כשקיבלתי את הכדור, הרמתי את הראש וראיתי שהשוער נמצא מחוץ למגרש ולכן ניסיתי לבעוט מעל השוער. עם קצת יותר מזל הייתי מבקיע. ניסיתי את זה לפני כן בנבחרת הצעירה של ישראל וגם באשדוד. עדיין לא הבקעתי שער כזה, אבל אני מבטיח שאני אעשה את זה פעם. אני אנסה את זה שוב, אבל לא כל הזמן".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully