וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט: "כל כך התגעגעתי. הבאנו כבוד לעיר"

כוכבה של מכבי חיפה מאושר מהניצחון הביתי על סיינה ביורוקאפ. דני פרנקו: "נהניתי. לא חשבתי שזה יכול להיגמר ככה"

אחרי שלושה ניצחונות רצופים בליגה, מכבי חיפה מתחילה להיראות טוב גם באירופה. האלופה הישראלית חגגה הערב (רביעי) ברוממה ניצחון 66:86 על סיינה האיטלקית שספגה את הפסדה השלישי בשלב הבתים השני ביורוקאפ. הירוקים עשו צעד חשוב בדרך לשמינית הגמר ובשבוע הבא הם יפגשו שוב את סיינה באולמה הביתי הקשה בכדי לנסות ולשבש את התוכניות. דונטה סמית' היה נהדר עם 24 נקודות (10 מ-10 מהשדה) ומורן רוט הגיע חד אחרי הפציעה וסיים עם 21 נקודות.

משחק היסטורי לחיפה, משחק מושלם לסמית’

שחקן מכבי חיפה מורן רוט. יותם רונן
לא רק הוא התגעגע. מורן רוט/יותם רונן

מאמן מכבי חיפה, דני פרנקו, אמר בסיום: "לא חשבתי שכך זה ייגמר. ידעתי שיהיו לנו דקות כמו ברבע השני שהלכנו אחורה, אבל אני נהניתי. חזרנו למסור 20 אסיסטים במשחק עם אחוזים טובים ושקט בין השחקנים. זה ניצחון יוקרתי מאוד למועדון שלנו מול קבוצה שהייתה שייכת לטופ של היורוליג. ניצחון מאוד חשוב. שמרנו דקות למורן רוט ברבע הראשון, ואיתו ועם דונטה סמית' התחלנו לרוץ. אני מכיר את מורן מגיל צעיר, זה משהו שמעבר לכדורסל. מרגש אותי לראות אותו ואני שמח עבורו, יש בזה משהו אחר".

מורן רוט עצמו אמר: "התגעגעתי כל כך. להיות בחוץ ולהיפצע כך בזמן שאני בכושר שיא זה לא דבר פשוט. חזרתי כמו שצריך, גם גופנית וגם מנטלית, כחלק מהקבוצה ולא כשחקן שצריך לקחת הכול על עצמו. היום כבר הרגשתי שחזרתי לכושר טוב ואני שמח שתהליך השיקום עבד. ניצחנו מועדון מפואר, קבוצת יורוליג, והבאנו הרבה כבוד לעיר חיפה עם ניצחון על מועדון בסדר גודל כזה. אנחנו מדברים חזק ביורוקאפ וזה הישג בפני עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully