וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון אוהדי מכבי תל אביב מריץ את שמעון מזרחי לנשיאות

בחודש יולי יסיים שמעון פרס את תפקידו, ו"הלב הצהוב" פנה לשרת הספורט, לימור לבנת, בכדי להמליץ על מועמדותו של יו"ר מכבי תל אביב לתפקיד נשיאה העשירי של מדינת ישראל

שמעון מזרחי, הבעלים של מכבי תל אביב. קובי אליהו
לראשונה ייבחר לתפקיד דמות ספורטיבית? שמעון מזרחי/קובי אליהו

האם יש סיכוי שיושב ראש מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, יהיה הנשיא העשירי של מדינת ישראל? ארגון אוהדי מכבי תל אביב, "הלב הצהוב" פנה היום (רביעי) לשרת הספורט, לימור לבנת, בכדי להמליץ על מזרחי לתפקיד. כידוע, שמעון פרס צפוי לסיים את כהונתו בחודש יולי הקרוב, וכבר עכשיו מתחילה להתגבש רשימת המועמדים לתפקיד.

"אנו בטוחים שמר מזרחי אינו היחיד העונה לקריטריונים הללו ושתודה לאל, מדינת ישראל התברכה במועמדים רבים וטובים – זוכי פרס נובל למשל, פרופסור סטנלי פישר ועוד, אך הגיעה העת שגם תחום הספורט המעניק למליוני ישראלים את תחושת הנורמליות הנחוצה לנו כל כך, יזכה להכרה הראויה – ואם תחום הספורט, הרי שאין ראוי יותר, לדעתנו, מאשר עו"ד שמעון מזרחי", כתב הארגון.

שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זוכה להערכה רבה בקרב האוהדים. שמעון מזרחי/ברני ארדוב

"נשמח אם תירתמי יחד איתנו למשימה ותעלי את הנושא באחת מישיבות הממשלה הקרובות ושתצליחי לרתום לכך גם את כלל חברי הכנסת, שכן לא מדובר בדמות פוליטית אלא באדם שיש קונצנזוס נרחב סביב פועלו". במכתב צוינו הישגיו של מזרחי במהלך השנים שכיהן בתפקיד, הן הספורטיביים והן פעילותו החברתית.

מזרחי בן ה-74 התמנה בשנת 1969 לניהול קבוצת הכדורסל. הוא הוכתר כחתן פרס ישראל בשנת 2011 וארבע שנים קודם לכן הוא נבחר על ידי מגזין "טיים" לאחד מ-50 מנהלי הספורט הטובים בעולם. בשנת 2004 זכה מזרחי להדליק משואה באירועי יום העצמאות בשל פועלו בתחום הספורט ובשנת 2009 הוא כיהן כנשיא הכבוד של המכביה ה-18.

שמעון מזרחי סירב להגיב לדברים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully