וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: האולסטאר ייערך באולם בבאר שבע

22.1.2014 / 12:29

המשחק המסורתי ינדוד לבירת הנגב, שם יחנכו בערב המשחק את ההיכל החדש בעיר. פרנקל: "מקווה שזה יהווה זריקת מרץ"

אולסטאר ליגת העל בכדורסל התארח בשלוש שנותיו הראשונות בגן נר, אשקלון וחיפה, והשנה הוא יורד שוב דרומה וישוחק בהיכל הספורט הרב תכליתי החדש של באר-שבע, "הקונכייה היכל הפיס". ההיכל המתקדם מכיל 3,000 מקומות ישיבה. במסגרת אירועי האולסטאר שיתקיים ב-25.2.14, יתקיים גם טקס חנוכת ההיכל.

בשלוש השנים הקודמות גברה נבחרת הישראלים על נבחרת הזרים והשנה ינסו הזרים לנצח בפעם הראשונה. כמו בכל שנה, אירועי השיא של האולסטאר יהיו תחרות השלשות המסורתית וכמובן תחרות ההטבעות בה זכו בעבר ג'רמי פארגו ואדריאן בנקס, רועי בוכבינדר שקפץ מעל מכונית ובעונה האחרונה סקוטי הופסון שמשחק העונה באנדולו אפס.

בחירת השחקנים לאולסטאר החלה היום באתר מנהלת הליגה כאשר מכל קבוצה בליגה ייבחר ישראלי אחד וזר אחד על פי בחירת גולשי האתר.

שמואל פרנקל יו"ר מנהלת הליגה בכדורסל. ברני ארדוב
"מקווה שזה ייתן זריקת מרץ". פרנקל/ברני ארדוב

מאמני האולסטאר ייקבעו לפי דירוג טבלת הליגה לאחר המחזור ה-19. ארבעת המאמנים של ארבע הקבוצות המדורגות בראש הטבלה לאחר מחזור זה יוזמנו לאמן את נבחרות הזרים והישראלים.

יושב ראש המנהלת, שמואל פרנקל: "אנחנו שמחים להגיע לבאר-שבע ולקיים שם את אולסטאר ליגת ווינר סל בהיכל החדש והמדהים. אני מקווה שהאולסטאר יהווה זריקת מרץ לכדורסל הבאר-שבעי וכולי תקווה שבעוד מספר שנים ההיכל החדש יזכה לארח משחקים בליגת ווינר סל. אני בטוח שההיכל יהיה מלא עד אפס מקום ולתושבי באר-שבע מצפה חווית כדורסל נהדרת".

רוביק דנילוביץ', ראש העיר באר-שבע: "היכל הקונכיה בבאר-שבע משמש עוגן ספורטיבי ותרבותי, ומאפשר לתושבי העיר והמטרופולין ליהנות מחוויה יוצאת דופן. בשנים הקרובות ניזום ונקדם אירועי ספורט ותרבות ארציים ובינלאומיים, שישימו את באר-שבע על המפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully