וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "יש לי הרבה יותר ביטחון ביחס לשנה שעברה"

השוויצרי חגג ניצחון גדול על מארי: "היה קרב גדול, לא הצלחתי לסיים". נדאל מודה: "היה לי הרבה מזל". והפציעה? "מגבילה"

רוג'ר פדרר שוב איתנו. הטניסאי הגדול בהיסטוריה, שכבר נראה היה כמי שגמר את הסוס, הוכיח היום (רביעי) שהוא חי ובועט, עם ניצחון ענק 3:6, 4:6, 7:6, 3:6 על אנדי מארי, שהעלה אותו לחצי גמר אליפות אוסטרליה. פדרר יפגוש שם יריב ותיק ומוכר, רפאל נדאל כמובן, והשניים יאבקו האחד בשני ביום שישי בעוד קרב איתנים ביריבות ארוכת השנים. השוויצרי פספס הזדמנות לנצח ולא ניצל שתי נקודות משחק, אך התעשת במערכה הרביעית וגרם לאנדי מארי העיקש להישבר. תהיה זו ההופעה ה-11 של פדרר בחצי הגמר ברצף, הישג שאף אחד לא הגיע אליו קודם לכן.

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. Clive Brunskill, GettyImages
ושוב איתכם. פדרר/GettyImages, Clive Brunskill

"לא הייתה לי ברירה מלבד לומר לעצמי שאני עדיין מוביל", התייחס פדרר לרגעי המשבר. "היה קשה מאוד. אנדי נלחם ושיחק היטב, ולא הצלחתי לסיים את העבודה. אני רק שמח שהשגתי את הניצחון בסיום".

פדרר הודה כי "הביטחון שלי הרבה יותר גבוה בהשוואה לשנה שעברה, וזה מספק אותי. יש לי יותר ביטחון בתנועה, ובשנה שעברה לא הרגשתי הכי טוב. בשנה שעברה כאן הרגשתי שאני יכול לשחק במשחקים גדולים, אבל חשתי שזה לא אותו דבר. המשכתי לעבוד קשה, והנה אני עכשיו - בחצי הגמר".

ועכשיו: קרב נוסף מול נדאל. "אני מחכה לזה, ובטוח שיהיה משחק קשה, קשוח וברוטלי", אמר פדרר. "היו לנו כמה קרבות היסטוריים בעבר, הוא עשה קאמבק מדהים בשנה שעברה אחרי היעדרות בת שבעה חודשים. יהיה משחק טוב".

כף היד של הטניסאי רפאל נדאל. Quinn Rooney, GettyImages
ממשיך לסבול. היד של נדאל/GettyImages, Quinn Rooney

רפאל נדאל: "היה לי הרבה מזל"

רפאל נדאל ניצל היום (רביעי) מהדחה מפתיעה, כשגבר בארבע מערכות קשות על גריגור דימיטרוב הבולגרי והעפיל לחצי גמר אליפות אוסטרליה. נדאל הפסיד את המערכה הראשונה 6:3, אך ניצח בשתי הבאות בשובר שוויון, מציל שלוש נקודות מערכה של דימיטרוב, מנצל את הידיים הרועדות של הבולגרי ומתעלה בזכות אופיו הייחודי בדרך לניצחון. "אני מקווה שנהניתם", אמר לקהל בסיום, "אני סבלתי".

"היה לי הרבה מזל", הודה נדאל בסיום, והתייחס לשובר השוויון במערכה השלישית: "הוא פספס פורהנד פשוט, ואחר כך עוד כדור". נדאל הודה שהישלפוחית בכף היד מגבילה אותו, "במיוחד בהגשה", כדבריו.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. Renee McKay, GettyImages
ווינר אמיתי. נדאל/GettyImages, Renee McKay

"בזמן הסרבים אני מרגיש את המחבט זז", אומר נדאל, "בשאר המשחק זה מרגיש בסדר, אבל בהגשה אני מרגיש שהמחבט יכול ליפול. מחר אני אנסה לשפר את המצב של היד, ואנסה להכין אותה לקראת הקרב הקשה מול אנדי או רוג'ר בחצי. זאת לא בעיה בזמן האימונים, אבל כשאני משחק ללא הגנה, המצב יכול להחמיר".

נדאל מחפש גרנד סלאם מספר 14 בקריירה, ודימיטרוב יודע שהוא קרוב לזה, אולי גם לשיא של פדרר. "יש לו את כל מה שנדרש כדי להפוך לאלוף גדול", אמר הבולגרי המתוסכל, שזכה לתשואות ממושכות מהקהל, "אם הוא ימשיך ככה, יהיה קשה מאוד לעצור אותו".

הטניסאית הפולנייה אגניישקה רדוואנסקה גוברת על ויקטוריה אזרנקה. Clive Brunskill, GettyImages
אזרנקה מול רדוואנסקה/GettyImages, Clive Brunskill

אזרנקה: "לא הייתי שם היום"

את ההפתעה הגדולה של היום סיפקה אגניישקה רדוואנסקה הפולנייה, כשגברה ברבע הגמר על ויקטוריה אזרנקה 3:6, 7:5, 0:6. אזרנקה, האלופה באוסטרליה בשנתיים האחרונות, נוצחה לראשונה במלבורן אחרי 18 משחקים ללא הפסד, כשבמערכה האחרונה היא נראית עצבנית ולא מרוכזת.

"היא לקחה כל כדור, היא כאילו ידעה לאן אחבוט כל מכה", אמרה אזרנקה על הפולנייה, "היא ניצלה את זה, ועמדה חזקה מאוד מהקו האחורי. היא פשוט עזתה הכול יותר טוב ממני. ואני רק הסתכלתי. הייתי כמו צופה מהצד".

רדוואנסקה אמרה ש"אני כל כך שמחה ומסופקת, במיוחד כשגברתי על אחת הטניסאיות הטובות בעולם. היו כמה ראלים מצוינים, כמה נקודות מדהימות, הרגשתי שאני יכולה לעשות הכול על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully