וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראשון לציון ל-NBA: ואנדר בלו חתם על חוזה בבוסטון

22.1.2014 / 12:27

הגארד (21, 1.93) ששוחרר על ידי שרף ינסה לנצל את מכת הפציעות של הסלטיקס. אוהדי ראשון יחרימו את חצי גמר הגביע

שחקן מכבי ראשון לציון ואנדר בלו. ברני ארדוב
לא רציתם אותו בבית מכבי, תקבלו אותו בגארדן. ואנדר בלו/ברני ארדוב

רק לפני פחות מחודש שחררה מכבי ראשון לציון את הגארד האמריקאי ואנדר בלו לאחר החתמתו של דבין וויט. בעוד לא מעט שחקני שנה ראשונה מתקשים להתאושש משחרור מוקדם בקריירה, בלו לא התרגש יותר מדי, והלילה (בין שלישי לרביעי) קיבל חוזה לעשרה ימים במדי בוסטון סלטיקס, שסובלת מפציעות רבות בקו האחורי, כך דווח ביאהו! ספורט.

בלו (21, 1.93) שיחק שלוש שנים באוניברסיטת מרקט האיכותית לפני שהחליט לצאת לדראפט ה-NBA, אך לא נבחר בסופו של דבר. הוא קיבל חוזה למחנה הסופי של פילדלפיה, נחתך לפני פתיחת העונה והגיע למכבי ראשון לציון כמחליף של דווין מיטשל. בשבעה משחקים במדים הכתומים השכיל הגארד-פורוורד לרשום 11.4 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים, כשמשחקו הטוב ביותר היה בהפסד למכבי אשדוד אז קלע 17 נקודות ב-25 דקות.

לאחר הגעתו של צביקה שרף, בחרו בראשון לציון להאמין בדבין וויט ובריאן הופקינס ושחררו את בלו, שחזר לארצות הברית וקיבל חוזה בליגת הפיתוח במדי דלוואר שם שיחק ארבעה משחקים עד כה ורשם 19 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים, כולל 35 נקודות במשחקו האחרון, מה שגרם לראשי הסלטיקס לתת לו הזדמנות.

בתוך כך, הודיע חוג אוהדי מכבי ראשון לציון, גוש ד', כי הוא החליט להחרים את משחקי הקבוצה כחלק ממחאתו נגד היו"ר יצחק פרי. חלק מאותם אוהדים, שכבר רכשו כרטיסים לחצי גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב, מתכוונים להעבירם לאוהדי הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully