וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט בכושר שיא: "גם ישו לא היה עוצר אותו"

עוד משחק עם 40 נקודות ומעלה, משחק שמיני רצוף עם 30 ומעלה, אחוזים מרשימים, וגם שחקני פורטלנד המומים. מתיוז: "אצלו הסל בגודל של אוקיינוס"

מה עוד אפשר לומר על קווין דוראנט? KD השאיר את חובבי ה-NBA פעורי פה שוב הלילה (רביעי), כהרגלו בתקופה האחרונה, עם הצגה אדירה נוספת. דוראנט הוליך את אוקלהומה סיטי ל-97:105 חשוב ויוקרתי על פורטלנד בקרב בין שתיים מהקבוצות החזקות העונה במערב. והנה, למי שפספס, השורה הסטטיסטית שלו מהמשחק הלילה: 46 נקודות, 17 מ-25 מהשדה, 6 מ-7 משלוש, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

החדשות המפחידות: זה היה עוד יום רגיל בעבודה עבור קווין דוראנט. היה זה המשחק הרביעי ב-10 המשחקים האחרונים של דוראנט בו הוא קולע 40 נקודות ומעלה. רוצים עוד? בשמונת המשחקים האחרונים דוראנט קלע מעל 30 נקודות, והוא רחוק רק שני משחקים נוספים כאלה כדי להשוות את השיא האישי ב-NBA לשחקנים פעילים, בו מחזיקים קובי בריאנט (בעונת 2012-2013) ולברון ג'יימס (מעונת 2006-2007). ב-16 המשחקים שחלפו מאז פציעתו של ראסל ווסטברוק, מעמיד דוראנט ממוצע של 33.7 נקודות וקולע קרוב ל-50% מהשדה. לברון, מאחוריך. או מלפניך.

דוראנט ממשיך להפגיז, לברון הציל את מיאמי

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
מה עוד יש לומר? דוראנט/AP

ההצגה של דוראנט הותירה את שחקני פורטלנד חסרי אונים, או כפי שתיאר זאת מו וויליאמס, "עם איך שהוא משחק עכשיו, כנראה שגם אם ישו היה עומד מולו הוא לא היה עוצר אותו".

"כשהסל הופך לאוקיינוס, אין לך הרבה מה לעשות לגבי זה", התפייט גארד פורטלנד, ווסלי מתיוז, בהתייחס לדוראנט. "הוא נכנס לקצב, ופשוט לא היה אפשר לעצור את זה".

גם דמיאן לילארד עצר נשימה לאור ההצגה של דוראנט. "זה מה שהוא שבוע בשבועיים האחרונים. אתה מסתכל על השורה הסטטיסטית שלו, ורואה שהוא קולע 50, 45, ושוב 50. אתה פשוט יודע שהוא יבוא ויקלע ככה גם מולך".

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס, דמיאן לילארד, מול שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר, סרג' איבקה. Sue Ogrocki, AP
אין מה לעשות נגד דוראנט. לילארד/AP, Sue Ogrocki

בפיגור 93:90, נשרקה עבירת תוקף לחובתו של דוראנט, שגררה ממנו תגובה נזעמת ועבירה טכנית. מיד אחר הוא הגיב בשלשה וליי אפ, כדי להשוות את התוצאה, 2:50 לסיום. והנה מה שהיה לקווין דוראנט להגיד על זה בסיום. "זה היה מהלך מטופש מאוד מבחינתי. יכולתי לפגוע בקבוצה שלי רק בגלל האכזבה האישית שלי. אני לא יכול לפגוע ככה בקבוצה שלי. בפעם הבאה, אני חייב לנהוג בחכמה". ואף מילה על ההצגה שלו.

מאמן הת'אנדר סקוט ברוקס הצטרף לתשבוחות. גם הוא יודע שהוא חוזה בהיסטוריה בהתהוות. "אין בכלל שאלה, אנחנו רואים כאן שחקן מדהין שמתפתח ממש לנגד עינינו. זו אחת הסיבות שמהלך המשחק הרכבתי את המשקפיים - רציתי לראות את זה כמו שצריך. לא החמצתי אף אחת מ-54 הנקודות במשחק הקודם, ואף אחת מהנקודות במשחק הזה".

מאמן אוקלהומה סיטי ת'אנדר, סקוט ברוקס. AP
לא רצה להחמיץ אפילו נקודה. ברוקס והמשקפיים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully