וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאופר: "מקווים שהבקרה תתחשב ותאפשר לנו להתחזק"

יו"ר רמת השרון מקווה כי פרשת ההימורים לא תפגע בקבוצתו בהמשך העונה. אבו לאבן קרוב לסיכום, יגיל ביטון צפוי לחתום

one

ברמת השרון מנסים להתאושש מאירועי הימים האחרונים ולנסות לחזור לשגרה במקביל להמתנה לתוצאות החקירה בפרשת ההימורים. לאחר שמאיר גבאי ועשהאל בן שבת בשלב זה אינם חלק מהקבוצה, במועדון מנסים לשים את הדברים בצד ולהתרכז בכדורגל.

היום נפגש היו"ר דני לאופר עם נציגיו של יוסף אבו לאבן מהפועל באר שבע והחלוץ הצעיר קרוב לסיכום בקבוצה. חוץ מאבו לאבן, ימתינו במועדון לראות מה קורה בהפועל עפולה, כאשר המאמן חיים שאבו רוצה לצרף מיידית את הקשר-חלוץ הצעיר שחר הירש. גם רועי זיקרי מבית"ר ירושלים נמצא בתמונה. לאופר אמר: "אנחנו במצב לא פשוט. נקווה שהבקרה תתחשב בנו בעקבות הפרשה ותאפשר לנו להתחזק כי אנחנו בסגל חסר".

מי שעדיין לא הצטרף לקבוצה הוא ריף פרץ. במועדון שוב קיבלו מסרים ממכבי תל אביב כי רק כאשר יצורף שחקן הגנה נוסף פרץ ישוחרר. אך ייתכן שכבר לאחר המשחק בין הקבוצות בשבת הקרובה תתקבל ההחלטה לשחררו. בלמה של מכבי תל אביב, יגיל ביטון, שמתאמן עם הקבוצה בשבועיים האחרונים, צפוי לחתום היום בקבוצה עד לתום העונה.

לקראת מכבי תל אביב אמרו במועדון: "הם יכולים לפרק קבוצה בעשר דקות אבל אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה. נבוא וניתן את כל מה שיש לנו, כל מה שנוציא במשחק הזה יהיה בונוס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דני לאופר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully