וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולמו: "למי תהיה מוטיבציה במקום שהוא לא רצוי בו?"

22.1.2014 / 12:36

הקונגולזי עוזב את בית"ר ירושלים בטעם מר: "הכי קל להאשים את הזרים". גורם: "שלומי ארבייטמן צריך לרדת בדרישות שלו"

one

בבית"ר ירושלים נמשכים המאמצים להתחזק וביממה האחרונה עלה שוב שמו של שלומי ארבייטמן כאופציה. החלוץ, שעל מועמדותו לבית"ר פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, לא היה בראש סדר העדיפויות בשל העלויות הגבוהות עד לתום העונה (קרוב למיליון שקל). בית"ר נתנו עדיפות לחלוץ זר אך כעת, גם בשל קוצר הזמן, בבית"ר מחדשים את ההתעניינות בו, אם כי הפערים הכספיים בין הצדדים גדולים. גורם בבית"ר אמר כי "לא נשלם סכומים מופרזים. ארביייטמן יצטרך לרדת בדרישות שלו כדי לשחק בבית"ר".

לידיעה הראשונית על מועמדותו של שלומי ארבייטמן

נושא חלוץ מונס שלומי ארבייטמן. GettyImages
"צריך להפחית בדרישות". ארבייטמן/GettyImages

יש לציין כי אם ארבייטמן יגיע, לבית"ר יישאר מקום לצרף זר נוסף. בבית"ר ימתינו עוד מספר ימים לחיים מגרלשווילי, ואם לא לא ישוחרר סופית מלרנקה יבחנו אפשרות לצרף מגן זר. דושאן מאטוביץ' שאיבד את מקומו בקרית שמונה נמצא על הפרק. גם שמואל שיימן ממכבי חיפה מהווה לאופציה במידה וחיפה תסכים לשחררו.

המגן הקונגולזי לנדרי מולמו, שסיכם על עזיבת הקבוצה ועוזב את היום את הארץ אמר אמש: "לא ככה תכננתי שהדברים יקרו. מההתחלה היה הרבה בלגן ולחץ, היו אליי הרבה טענות ולא תמיד בצדק. הקבוצה לא הייתה טובה ותמיד כשזה המצב, הראשונים שמשלמים מחיר אלה השחקנים הזרים. בחודש האחרון כבר הבנתי שלא רוצים אותי ומחפשים לי מחליף ולא הייתי מוכן לחכות עד לסוף מועד ההעברות ולהישאר בלי קבוצה".

מולמו סיפר על חוסר המוטיבציה שלו בחודש האחרון ואמר: "כשהבנתי שכבר לא רוצים אותי, ואני עוד מעט הולך, אז ברור שגם לא תהיה לי מוטיבציה. למי תהיה מוטיבציה במקום שלא רוצים אותו? לקבוצה יש הרבה בעיות אבל הכי קל היה להאשים את מולמו, בנגורו ואייס קרים אבל גם אחרי שאנחנו הולכים היא נשארת עם הרבה בעיות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
לנדרי מולמו שחקן בית"ר ירושלים לפני מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
עוזב עם טעם מר. מולמו/קובי אליהו

אתמול בערב קיבלו השחקנים הודעה כי היום יתקיימו שני אימונים. לאחר התייעצות של הצוות המקצועי עם הפיזיולוג הוחלט להגביר מעט את כמות וקצב האימונים. ייתכן כי בשבועות הקרובים תערוך בית"ר פעם בשבוע אימון כפול. שי חדד שנפגע מראשו וסבל מזעזוע מוח לא יתאמן וצפוי לנוח בימים הקרובים כאשר הוא בספק גדול להפועל תל אביב.

כל הכרטיסים לאוהדי בית"ר לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב אזלו בתוך מספר שעות. בבית"ר הבינו כי ייתכן שיקבלו כמות נוספת של כ-300 כרטיסים, אך הדברים יתבררו רק מחר. כ-1,500 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה לנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully