וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "למרות הרעש והביקורות, ניצחון ואנחנו בצמרת"

17.11.2013 / 11:01

בבירה מנסים לשכוח ממכבי חיפה מול קרית שמונה: "הזדמנות שצריך לנצל". עד סוף השבוע תתקבל החלטה בנוגע לקאצ'ובה, ארבייטמן מועמד להגיע בינואר

one

לאחר סוף שבוע חופשי, יחזרו היום (ראשון) בבית"ר ירושלים להתאמן לקראת המשחק נגד קרית שמונה במוצאי שבת בטדי. בבית"ר רוצים לשכוח מהיכולת החלשה במשחק מול מכבי חיפה ויודעים שניצחון על קרית שמונה יכול להזניק את הקבוצה קדימה בטבלה אל הצמרת הגבוהה.

בבית"ר אמרו הבוקר: "נגד חיפה היה משחק שכולנו רוצים לשכוח. גם השחקנים וגם הצוות המקצועי הסיקו את המסקנות מהמשחק כדי שהאוהדים יקבלו בית"ר טובה יותר נגד קרית שמונה. קרית שמונה קבוצה חזקה ומאוזנת וזה לא יהיה פשוט, אבל בבית צריך לעשות הכול כדי לנצח. עם כל הרעש והביקורות, ניצחון על קרית שמונה יכול להביא אותנו למקום שלישי כי הפועל חיפה והפועל תל אביב משחקות נגד מכבי תל אביב ומכבי חיפה, זאת הזדמנות שנצטרך לנצל".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
ניצחון יזניק אותם לצמרת. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

בנוגע להרכב הקבוצה, עד למשחק יחליט המאמן מי מבין השניים, אבירם ברוכיאן או דוד רביבו יפתחו בהרכב. כרגע נראה שהעדיפות היא לרביבו שנמצא בכושר משחק טוב יותר, אם כי הדברים יכולים להשתנות. הקשר האחורי דייגו קאצ'ובה ממשיך להתאמן עם הקבוצה ועד לסוף השבוע תתקבל החלטה בנוגע לעתידו בקבוצה.

מי שייעדרו בוודאות מהמשחק הם הקשר הניגרי אייס קרים שקרע את השריר, עומר אצילי שעבר ניתוח במיניסקוס וייעדר שישה שבועות וכמו כן דור מלול שעשוי לחזור לשחק בחודש הבא. מי שלא נמצאים עם הקבוצה כעת הם אלי דסה וטל כחילה, השוהים עם הנבחרת הצעירה שמשחקת במוקדמות אליפות אירופה.

בבית"ר החליטו לבדוק אופציות לחיזוק בינואר רק לאחר שיעברו את ארבעת המשחקים הקרובים נגד קרית שמונה, אשדוד, מכבי תל אביב וסכנין, אך מסתמן שבמועדון ירצו להתחזק בקשר אחורי זר ובשחקן התקפה משמעותי. השם החם כרגע הוא שלומי ארבייטמן, אליו נעשתה פנייה ראשונית, אך רק בעוד חודש יחליטו בבית"ר אם להאיץ את המגעים בהתאם לדרישות השכר של החלוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully